2x 320Wp Ja-Solar / Z 10° / APS YC600Y PVOutput
Yamaha MT-09
Verwijderd
Toch niet. Het is misschien wel een veel voorkomend ontwerp, maar er zij ook 3,5mm jackplugs met 2 of juist 4 pinnenVerwijderd schreef op zondag 29 januari 2006 @ 02:31:
Sowieso heeft een 3.5mm busje maar 3 lijnen, lijkt me nogal een standaard pinout.
http://www.sinfest.net | Q: Does it ever get windy in Australia? I have never seen it rain on TV, so how do the plants grow? (UK) A: We import all plants fully grown and then just sit around watching them die
Dit is toch wel de vaagste topicstart ooit...DJFliX schreef op zondag 29 januari 2006 @ 00:23:
Wie kent er de pinout van de 3,5 mm jackplugs in de bmw 7-serie? Dat zijn die gaatjes voor de mensen achterin, waar ook de 2e sigarettenaansteker zit... ik wil nl. een kabeltje voor mijn mp3 maken, om muziek af te kunnen spelen, maar ik wil niks mollen =P
Je hebt het in je topictitel over VIDEO in/out. En dan begin je ineens over 3,5mm jackpluggen voor geluid, en dan wil je ineens een mp3-speler aansluiten.
De gaatjes achterin je BMW zijn voor GELUID. Dit heeft dus niets te maken met VIDEO. Verder kun je geen mp3-speler op die gaatjes aansluiten, want die zijn alleen GELUID-out (je kunt er dus geen signaal instoppen).
De pinout is zeer waarschijnlijk gewoon zoals die van alle koptelefoons. Buitenste ring GND en de andere 2 links/rechts.
Er zitten twee gaatjes: Video in, en video out. (DAT STAAT ER BOVEN) Het zijn allebei 3,5 mm gaatjes. Ik nam aan dat je (zoals er in de handleiding staat) een videorecorder aan kon sluiten (er zit nl een tv in) en dat er dus ook geluid moest zijn. Mijn vader heeft liever niet dat ik in zijn auto kabeltjes door ga snijden en solderen, dus ik dacht ik doe het netjes. Maar dan moet ik de pinout wel kennen (ik weet niet in hoe verre kortsluiting schadelijk is, maar het leek me niet erg goed) Ik wil dus uiteindelijk gewoon mijn mp3-speler er op aan kunnen sluiten, om muziek te luisteren (zonder beeld dus, die sluit ik niet aan) door de boxen van de auto.
[ Voor 3% gewijzigd door DJFliX op 01-02-2006 20:44 ]
[ Voor 10% gewijzigd door lemming_nl op 05-02-2006 11:28 ]
Geluk is een weerloos oud vrouwtje, alleen op straat met een bom geld
Als er zo'n videokabel niet bij zit, zou ik eens bij de garage gaan vragen of ze zo'n kabel hebben, evt. meet je ter plaatse hoe het is aangesloten. En anders probeer je het gewoon, er kan eigenlijk weinig kapot gaan - koop een 4 polige 3,5 mm stekker, soldeer er een 4 aderige kabel aan, het eerste vlakje is wss de GND, en probeer welke de audio ingangen zijn.
Nederlander in België