Toon posts:

WK veldrijden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Mensen,

Ik ga morgen vroeg naar het WK veldrijden, ik wil daar foto's maken van de veldrijders. Ik heb mijn Canon 300D nu ongeveer 4 dagen. Heeft iemand tips over hoe ik deze foto's moet maken. Instellingen, manieren om de foto's te maken en wat nog meer.

Alvast bedankt.

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-01 14:33

janklp

FortyTwo Capital

Tja, het is een beetje de standaard sportfotografie. Beweeg je camera met de renners mee. Even op de term pannen zoeken. Ik denk overigens dat het lastig wordt goede platen te schieten. Het is echt abnormaal druk daar, 40.000 mensen verwacht. Misschien is het slimste bij de dames eerst wat te oefenen zodat je bij de heren het kunstje onder de knie hebt.

Verwijderd

Topicstarter
Ons pap en mam zijn vandaag al geweest en er zijn plekken waar niemand toegestaan is, ik ga eerst ff wat dingen oefenen idd bij de dames, is een goei. en daarna proeer ik op die plekken te komen waar niemand mag komen, misschien als ik heel aardig kijk en zeg dat ik daar maar ff blijf weet je wel.....maar bedankt voor je reactie

• MartijnGizmo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-01 15:23

MartijnGizmo

Supercalifragilistic

En anders is er altijd nog de "P" van prima foto's! :+

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
MartijnGizmo schreef op zondag 29 januari 2006 @ 00:00:
En anders is er altijd nog de "P" van prima foto's! :+
Dat is inderdaad wat makkelijker, want ik denk dat die renners redelijk snel voorbij komen ;)

[ Voor 25% gewijzigd door darkdesign op 29-01-2006 09:25 ]