Nu mijn telefoon abbo eerdaags afloopt ben ik aan het uitkijken naar een nieuwe telefoon.
Nu er zoveel in de aanbieding is kan ik echt geen keuze maken en is alles bij elkaar wel heel veel informatie. van al die type nummers word ik ook niets wijzer
De volgende eisen wil ik aan mijn telefoon/mda/sda/pda? stellen
navigatie programma
mp3 luisteren
films op de telefoon zetten om ze te bekijken.
fototjes maken is ook wel heel leuk!
Ook wil ik graag software op de telefoon kunnen zetten zoals leuke programma`s en ik wil graag dat er toetsen op de telefoon zit (zoals bij een orginele telefoon. het liefst dus geen uitklap/schuif toetsenbord) Dit hoeft natuurlijk niet maar als alles via een touchscreen+pennetje gedaan moet worden dan valt die iig af.
Mijn gevoel gaat uit naar windows mobile maar ik heb er niet zo heel veel verstand van. Maar ik had gelezen dat symbian niet zo heel veel aanvullende software heeft.
Kunnen jullie mij een beetje helpen met mijn keuze?
Dan had ik nog 2 vragen: klopt het dat tomtom alleen op windows kan en route66 op symbian? In de winkel vertelde ze me ook nog dat je voor het gebruik van route66 moest betalen voor de connectie
dacht dat het gps systeem gewoon gratis te gebruiken was?
Tot hoever zijn die telefoons uitbreidbaar met een data kaartje?
Ik zag laatst een hele mooie sd kaart van 4 gig
Nu er zoveel in de aanbieding is kan ik echt geen keuze maken en is alles bij elkaar wel heel veel informatie. van al die type nummers word ik ook niets wijzer
De volgende eisen wil ik aan mijn telefoon/mda/sda/pda? stellen
navigatie programma
mp3 luisteren
films op de telefoon zetten om ze te bekijken.
fototjes maken is ook wel heel leuk!
Ook wil ik graag software op de telefoon kunnen zetten zoals leuke programma`s en ik wil graag dat er toetsen op de telefoon zit (zoals bij een orginele telefoon. het liefst dus geen uitklap/schuif toetsenbord) Dit hoeft natuurlijk niet maar als alles via een touchscreen+pennetje gedaan moet worden dan valt die iig af.
Mijn gevoel gaat uit naar windows mobile maar ik heb er niet zo heel veel verstand van. Maar ik had gelezen dat symbian niet zo heel veel aanvullende software heeft.
Kunnen jullie mij een beetje helpen met mijn keuze?
Dan had ik nog 2 vragen: klopt het dat tomtom alleen op windows kan en route66 op symbian? In de winkel vertelde ze me ook nog dat je voor het gebruik van route66 moest betalen voor de connectie
Tot hoever zijn die telefoons uitbreidbaar met een data kaartje?
Ik zag laatst een hele mooie sd kaart van 4 gig