Toon posts:

Veel disconnects met draadloze verbinding van ZyAir *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn draadloze verbinding werkt bijzonder slecht om de zoveel tijd disconnect die even en daarna reconnect ie weer. Vroeger deed ie dat nooit.

zyair g-220 in een usb 2.0 poort onder windows xp home sp2.

ik heb vanalles geprobeerd het draadloze toetsenboord en muis weggehaald omdat dat er mischien tussenzat. hem direct aangesloten op de usb poort zonder dat ie aangesloten was met een usb verlengkabeltje. Hem op een andere usb poort aangesloten. Ik begin nu een beetje moedeloos te worden. heeft iemand anders hier mischien ervaring mee of weet iemand een oplossing?

• _Silencer
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18-04 10:51
Misschien een storingsbron, je buur kan bv ook een wireless router hebben die het zelfde channel als jij gebruikt. Ik zou eens proberen je router zijn channel te veranderen naar 13 ofzo (loop anders de channels eens af en gebruik de beste).

Verwijderd

Topicstarter
Mijn buurman heeft ook een router maar die zit op channel 6 en ik zit op channel 7

• aZuL2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 31-01 11:11
Download netstumbler , kijk welke kanalen er bij je in de buurt in gebruik zijn, en kies dat kanaal wat het meest verwijderd zit van de anderen.

Scheelt vaak vrij veel

Abort, Retry, Quake ???

• _Silencer
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18-04 10:51
Channel 6 en 7 is te dicht bij elkaar voor een goede werking. Normaal moeten routers in EU tot channel 13 gaan (ik zelf gebruik 13 omdat het hier beste resultaat heeft).

Verwijderd

Topicstarter
ok bedankt ik zal hem eens op channel 13 instellen en kijken wat er gebeurt. Zo te zien heeft alleen de buurman verder een draadloze verbinding hier

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het channel van de router naar kanaal 13 veranderd maar toen kon ik het accespoint niet meer vinden met mijn adapter. Ook niet met netstumbler. wat kan het probleem zijn?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2006 15:10 ]

Verwijderd

Verander hem dan weer terug en probeer iets anders. Zou kunnen dat je kaartje kanaaltje 13 niet leuk vindt.

En kies in het vervolg graag een iets duidelijkere titel.
Pagina: 1