Muis probleem in alle MOH games..

Pagina: 1
Acties:
  • 127 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• rabor
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-10 19:49
Ik speel het eigenlijk al te lang, maar dat terzijde.. ;)

Het probleem:

Het komt regelmatig voor aan het begin van een ronde dat het spel niet reageert op de beweging van de muis. De muisknoppen en wieltje werken wel en ik kan alle kanten op lopen maar niet draaien. Ook niet met de toetsten op het toetsenbord trouwens.

Ik kan dan 2 dingen doen..
even uit MOH gaan en het spel opnieuw starten,
of,
wachten tot de ronde voorbij is, en dan werkt de muis gegarandeerd weer aan het begin van een nieuwe ronde.

Dit gebeurd in alle typen MOH-games (freeztag/team-match/enz), maar ook op alle PC's in huis. Dus met verschillende drivers, muizen, enz, maar ook in alle versies; AA, Spearhead, Breakthrough.
Nu vind ik dit opzich geen supergroot probleem, hooguit irritant en een oplossing zou leuk zijn, maar het probleem doet zich ook voor in MOH Pacific Assault, en daar beweegt de muis dus helemaal nooit-never meer; ook hier werken de muisknoppen en scrollwiel normaal, maar kun je in de game niet bewegen met de muis of pijltjestoetsen.

Ik heb een idee dat het aan XP-Pro SP2 en dan 1 van de updates ooit in het verleden ligt, want ik heb dit probleem nu al minstens een half jaar.
Laatste muisdrivers, native windows muisdrivers, andere muis: zelfde probleem.

Is hier een oplossing voor??? Ik wil nl weer eens PA spelen.. (en zonder die irritatie is Spearhead)

THNX!!!

Kepi_nl

• ZandBak
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-06-2023
ik heb dit ook gehad met Allied Assault elke keer liep die vast in het spel.

Werd er gek van aan gezien ik wedstrijden speel en we boven aan in de wereld ranglijst staan moet het wel goed draaien. maar dat terzijde;-)

ik heb format C gedaan windows erop knallen sp2 er op drivers erop autopatcher eroverheen en toen X-frie DMW en mohaa geinstaleerd en hij draait weer super. mischien gewoon is format X proberen

1337

• rabor
Dank je, maar formatteren helpt ook niet.. Op dit systeem is windows bv al 3x vers geïnstalleerd geweest, maar die quirk zit er nog steeds..

Kepi_nl

• tdn135
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Game je met muismat? Zo ja, vervang eens die muismat. Als je gewoon op een bureau speel, leg eens een muismat neer. Misschien is de oppervlakte van je bureau slecht.

• rabor
Ik heb (oa) een G7 met Corepad Magna.. waarschijnlijk de beste combi op de markt.. ;)

Het ligt 100% zeker niet aan de muis en ook niet aan de ondergrond.. en het probleem doet zich alleen voor binnen MOH (AA/SP/BT/PA), en dan ook nog op verschillende PC's.

Het is trouwens een probleem waar wel meer mensen last van schijnen te hebben, maar ook op andere fora ben ik nog geen oplossingen tegengekomen..

Kepi_nl

• rabor
Probleem lijkt opgelost door het installeren van DMW Client 3..

Kepi_nl

Pagina: 1