Toon posts:

Socket A koeler gezocht

Pagina: 1
Acties:
  • 19 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik zoek een koeler voor mij AMD Athlon XP 3200+ (socket A)
hij moet hier aan voldoen:

- stil
- alleen met klemmetjes bevestigbaar, omdat ik geen schroefgaten door me moederbord heb (Gigabyte 7N400-L)
- hij moet er ook een beetje mooi uitzien omdat ik een window in de zijkant van me pc heb

Dit vraag ik omdat ik van mijn pc een HTPC wil maken, hij is namelijk nog te luidruchtig en te warm

Mvg. Mark

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2006 20:07 ]

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:47
Pak een willekeurige webshop, ga naar Socket A Processor-koelers, en kijk naar de bevestigings-mogelijkheden..

succes! :)

Oftewel, dit kan je makkelijk zelf opzoeken, daar heb je echt geen hulp bij nodig

Verwijderd

Ik heb het zelfde moederbord als jou gehad, ik had er een Artic koeler opzitten mooi goedkoop en was stil en koelde goed. :7

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 19:55:
Hallo,

ik zoek een koeler voor mij AMD Athlon XP 3200+ (socket A)
hij moet hier aan voldoen:

- stil
- alleen met klemmetjes bevestigbaar, omdat ik geen schroefgaten door me moederbord heb (Gigabyte 7N400-L)
- hij moet er ook een beetje mooi uitzien omdat ik een window in de zijkant van me pc heb

Dit vraag ik omdat ik van mijn pc een HTPC wil maken, hij is namelijk nog te luidruchtig en te warm

Mvg. Mark
Idd wat hierboven al wordt gezegd. Elke willekeurige webshop heeft socket A koelers. Je hebt duifrlijk zelf duidelijk niet gezocht..... |:( :Z

Verwijderd

Topicstarter
jawel alleen k heb geen flauw idee welke ik moet nemen uit de keuze die ik heb omdat ik niet zou weten welke het beste koelt

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Als je niet weet welke het beste koelt zou ik je willen aanraden om te gaan kijken naar reviews over de verschillende koelers die je in de winkel gevonden hebt :) Op deze manier kan je gemakkelijk kijken welke koeler voor jou de beste keus is :) Verder is er een tijdje terug een topic geweest waar SocketA koelers in werden vergeleken, met de search kan je deze nog vinden dus ik wil je ook aanraden om deze ook door te lezen.

De volgende topics die je opent verwacht ik toch wel wat meer eigen inzet, want op deze manier lijkt het dat je je vraag hier zomaar neerkwakt zonder zelf iets gedaan te hebben :)

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.