WinME en Philips 646 webcam?

Pagina: 1
Acties:

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Toen ik in windows ME mijn usb webcam aansloot kreeg ik bij Deze computer naast mijn harde schijven ook mijn webcam te zien, ik kon ook opnemen en het beeld zien.
Maar normaal kon ik nog de cd van philips installeren en kon ik audio en video resolutie enzo aanpassen, tevens ook belichting, dus ik pak de cd van philips en installeer de camera.
Nu vraagt de installatie cd van de camera ineens om de win98 cd, ik natuurlijk de winme cd erin gedaan maar dat wilde ie niet hebben, alleen de win98 cd zou voldoen.
Ik durf het niet aan nu de win98 cd erin te doen, op de site van philips staan wel nieuwere drivers maar ook alleen voor win98 en niet voor winme of win2k, deze gaven btw precies hetzelfde probleem.

Nadat ik geprobeerd had deze drivers te installen zie ik de camera ook niet meer staan, wel bij apparaat beheer, maar niet bij deze computer, kortom ik kan er nix meer mee.

Wat moet ik doen??

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 95 kWh thuisaccu | 11.460 Wp

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Waarom heb ik nou altijd problemen die niemand kan/wil oplossen, ligt het aan mijn manier van schrijven of weten jullie het gewoon niet :)

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 95 kWh thuisaccu | 11.460 Wp

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Ik w8 nog steeds op een antwoord :)

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 17:30

Wokschotel

Op 6 wielen