Sinds kort heb ik de WD 160Gb SATA II 8Mb WD1600JS in mijn bezit.
En eigenlijk al vanaf het begin in windows mce hoort ik af en toe eens een zoemend geluid dat komt opzetten. En daarna is ie weer even stil maar hoor ik om de 2sec zeg maar een heel zacht tikje.
specs: ASROCK AMD S939 939DUAL-SATA2
Athlon64 939 3500+ 2200Mhz BOX Venice
LC power 420 watt Super Silent.
1GB Kingston pc3200
Ook als ik helemaal niks doe dan komt dat zoemende geluid weer opzetten.
Ik heb de hd ingebouwd in de Silverstond lc17 en hij staat ong een halve cm scheef.
Nou hoorde ik vandaag dat als je de verkeerde boutjes gebruikt (dus de wat dikkere boutjes) de trillingen op de kast overgedragen worden en dit funnest zou zijn voor de hd. Het zou niet moeten maar zou zoiets kunnen?
edit:\\ vergeten te melden wat ik al gedaan had.
-chdisk, leverde niets op
-faq doorgelezen, het zijn geen tikken zoals ik ze ook wel gehoord heb maar hele zachte tikjes na de 3 sec. Dat gerattel dat vergeef ik um want dat doet die ook.
En eigenlijk al vanaf het begin in windows mce hoort ik af en toe eens een zoemend geluid dat komt opzetten. En daarna is ie weer even stil maar hoor ik om de 2sec zeg maar een heel zacht tikje.
specs: ASROCK AMD S939 939DUAL-SATA2
Athlon64 939 3500+ 2200Mhz BOX Venice
LC power 420 watt Super Silent.
1GB Kingston pc3200
Ook als ik helemaal niks doe dan komt dat zoemende geluid weer opzetten.
Ik heb de hd ingebouwd in de Silverstond lc17 en hij staat ong een halve cm scheef.
Nou hoorde ik vandaag dat als je de verkeerde boutjes gebruikt (dus de wat dikkere boutjes) de trillingen op de kast overgedragen worden en dit funnest zou zijn voor de hd. Het zou niet moeten maar zou zoiets kunnen?
edit:\\ vergeten te melden wat ik al gedaan had.
-chdisk, leverde niets op
-faq doorgelezen, het zijn geen tikken zoals ik ze ook wel gehoord heb maar hele zachte tikjes na de 3 sec. Dat gerattel dat vergeef ik um want dat doet die ook.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2006 18:36 ]