Greyh0und
En welke IE-versie heb je, da's ook handig om te weten
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Verwijderd
//edit: ik heb geen acceskeys ingestelt staan, maar goed het is tot nu toe nog maar 1 keer voorgekomen dus eigenlijk is het niet zo belangrijk
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2006 17:23 ]
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Het info-venstertje van IE zegt het volgende: (menu "help" --> "info" voor versie-informatie)
6.0.2900.2180.xpsp_sp2_gdr.050301-1519
Codeersterkte: 128 Bits.
Product-id: een hoop nummers.
Inclusief updates: SP2.
Dit is dus op Windows XP Pro met Service Pack 2, volledig up-to-date. Internet Explorer 6.0.2900.2180.
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.
---
Als je nadat je op "Bekijk bericht" hebt gedrukt gelijk begint te typen (de autofocus zorgt ervoor dat je gelijk bovenaan je replyvenster kan typen) en daarna zonder ergens anders te klikken (dus ook niet nogmaals in je replyvenster) op een smiley klikt, is hetgeen dat je zojuist hebt getypt vervangen door de smiley
Maar omdat veel mensen beginnen te typen in de quickreply, daarna op bekijk bericht klikken, en dan eráchteraan nog een keer verder willen typen (en dus nogmaals in het replyvenster klikken) komt de bug niet zovaak voor.
Dus:
• leeg of halfvolle quickreply
• bekijk bericht
• typen zónder ergens te klikken
• smiley aanklikken -> zojuist getypte tekst weg
IE 6.0.2900.2180.xpsp_sp2_gdr
[ Voor 6% gewijzigd door OnTracK op 28-01-2006 17:34 ]
Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.
[edit]Inderdaad lijkt het probleem niet op te treden als ik eerst in het reply-vak klik. Maar normaal doe ik dat niet, omdat daar al een cursor staat te knipperen.
[2e edit]Het probleem treedt ook niet niet meer op als de schade is hersteld met 'ctrl + z'.
[ Voor 41% gewijzigd door DrivinUCrazy op 28-01-2006 17:41 ]
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.
Je mag daarna ook niet buiten je replyvenster klikken o.i.d. géén enkele klik tussen "bekijk bericht"-klik en smiley-klik
Ik doe standaard bijvoorbeeld een klik ergens rechts voordat ik wil gaan scrollen, iig is het reproduceerbaar bij mij
[ Voor 10% gewijzigd door OnTracK op 28-01-2006 17:41 ]
Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.
There is no replacement for displacement!
6.0.2900.2180.xpsp_sp2_gdr.050301-1519
Codeersterkte: 128 Bits.
Product-id: een hoop nummers.
Inclusief updates: SP2.
Maar als het aan IE (6) ligt dan installeer ik wel een keer Firefox ofzo...
Ik heb trouwens nog niet eens geprobeerd of het reproduceerdbaar is...
dank voor de hulp, want het was af en toe wel erg vervelend!
Greyh0und
Version: 6.0.2900.2180.xpsp_sp2_rtm.040803-2158
Cipher Strength: 128-bit
Product id: s indd heel lang
Update version: sp2
Ik heb het trouwens pas sinds 4 weken ofzo en komt regelmatig voor.
Als ik random wat text intyp, en op de smilie druk en weer doortyp komt hij soms enkele tekens voor het laatst getypte teken te staan. En volgens mij wist hij ook enkele letters dan, wat soms enkele regels is....
[ Voor 4% gewijzigd door AW_Bos op 02-02-2006 22:35 ]
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
[ Voor 25% gewijzigd door crisp op 02-02-2006 22:53 ]
Intentionally left blank
Intentionally left blank
Dit topic is gesloten.
![]()