tekst, icon erbij, tekst weg!

Pagina: 1
Acties:
  • 314 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greyh0und
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Greyh0und

wandelende informatie stand

Topicstarter
Als ik een reactie wil maken en ik heb een lap tekst getypt en ik voeg een icon toe, verdwijnt soms een regel tekst. Ik gebruik IE en het gebeurt niet altijd!

Greyh0und

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Heb je misschien toevallig dan een stukje tekst (wat verdwijnt) geselecteerd? :?

En welke IE-versie heb je, da's ook handig om te weten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Dit is wel eens eerder voorbij gekomen; alleen bleek dit een onmogelijk te reproduceren probleem van IE te zijn. Welke versie van IE draai je precies?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal weinig hulpvol zijn maar toch even een melding maken dat mij iets soortgelijks onlangs ook is overkomen in IE 6 bij de quickreply box. Hele lap tekst getikt, maar dat was in 1 keer helemaal weg op een 1 of andere manier, geen idee hoe het kwam (had ook niet het idee dat ik een speciale toetscombinatie had gedaan ofzo). Hoorde nog wel een 'tik soundje' van dat een url aangeklikt is zeg maar.

//edit: ik heb geen acceskeys ingestelt staan, maar goed het is tot nu toe nog maar 1 keer voorgekomen dus eigenlijk is het niet zo belangrijk ;) ik dacht misschien dat het helpt in de zin van hoe meer reacties met soortgelijke gevallen des te beter je dingen kunt gaan uitsluiten :)

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2006 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Het probleem wat de ts beschrijft kan in de quickreply niet voorkomen aangezien daar geen emoticons bij staan. Wat jij hier beschrijft lijkt me eerder een het probleem te zijn dat je naar een andere actie toe ging (zie je preferences voor je ingestelde keys) en daardoor wat kwijtraakte. Het is in ieder geval niet gerelateerd aan het probleem wat door de TS wordt genoemd

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:22

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Ik heb dit probleem ook regelmatig.

Het info-venstertje van IE zegt het volgende: (menu "help" --> "info" voor versie-informatie)
6.0.2900.2180.xpsp_sp2_gdr.050301-1519
Codeersterkte: 128 Bits.
Product-id: een hoop nummers.
Inclusief updates: SP2.

Dit is dus op Windows XP Pro met Service Pack 2, volledig up-to-date. Internet Explorer 6.0.2900.2180.

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Je hebt het regelmatig; maar is het ook te reproduceren? Oftewel; als je dit hebt en je doet 'control-z' in het tekst-invoerveld, en je herhaalt je klik-actie; heb je dan hetzelfde probleem? Of is het redelijk random?

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-08 14:50
Waarschijnlijk staat er een stuk tekst geselecteerd (op een of andere manier?) en dat het door het klikken op een smilie verdwijnt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnTracK
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:27
Vrij reproduceerbaar lijkt mij:

Als je nadat je op "Bekijk bericht" hebt gedrukt gelijk begint te typen (de autofocus zorgt ervoor dat je gelijk bovenaan je replyvenster kan typen) en daarna zonder ergens anders te klikken (dus ook niet nogmaals in je replyvenster) op een smiley klikt, is hetgeen dat je zojuist hebt getypt vervangen door de smiley

Maar omdat veel mensen beginnen te typen in de quickreply, daarna op bekijk bericht klikken, en dan eráchteraan nog een keer verder willen typen (en dus nogmaals in het replyvenster klikken) komt de bug niet zovaak voor.

Dus:
• leeg of halfvolle quickreply
• bekijk bericht
• typen zónder ergens te klikken
• smiley aanklikken -> zojuist getypte tekst weg

IE 6.0.2900.2180.xpsp_sp2_gdr

[ Voor 6% gewijzigd door OnTracK op 28-01-2006 17:34 ]

Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Ik heb even een paar minuten zitten testen, maar het is voor zover ik kan nagaan random. Maar als het probleem niet optreedt, kan ik zoveel smileys er bij klikken als ik wil, maar dan gaat het ook niet meer mis.

[edit]Inderdaad lijkt het probleem niet op te treden als ik eerst in het reply-vak klik. Maar normaal doe ik dat niet, omdat daar al een cursor staat te knipperen.
[2e edit]Het probleem treedt ook niet niet meer op als de schade is hersteld met 'ctrl + z'.

[ Voor 41% gewijzigd door DrivinUCrazy op 28-01-2006 17:41 ]

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnTracK
  • Registratie: Oktober 2002
onbewust ook niet?

Je mag daarna ook niet buiten je replyvenster klikken o.i.d. géén enkele klik tussen "bekijk bericht"-klik en smiley-klik

Ik doe standaard bijvoorbeeld een klik ergens rechts voordat ik wil gaan scrollen, iig is het reproduceerbaar bij mij

[ Voor 10% gewijzigd door OnTracK op 28-01-2006 17:41 ]

Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 05:17
Tikgeluidje, klinkt als een refresh spyware?

There is no replacement for displacement!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Nee, normaal klik ik ook niet onbewust in het reply vak, omdat dit automatisch in beeld komt, en de cursor is er al. Dan vallen wel de smileys buiten beeld, maar ook als ik naar beneden scroll klik ik helemaal niet. De eerste klik komt dus terecht op een smiley, en dan gaat het mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greyh0und
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Greyh0und

wandelende informatie stand

Topicstarter
Ik heb dit in de help>info staan:

6.0.2900.2180.xpsp_sp2_gdr.050301-1519
Codeersterkte: 128 Bits.
Product-id: een hoop nummers.
Inclusief updates: SP2.

Maar als het aan IE (6) ligt dan installeer ik wel een keer Firefox ofzo... ;)

Ik heb trouwens nog niet eens geprobeerd of het reproduceerdbaar is...

dank voor de hulp, want het was af en toe wel erg vervelend! :/

Greyh0und

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezingPixels
  • Laatst online: 15:31
Ik heb het ook :'( en is best wel loei irritant. Zit je lkkr te typen doe je er een leuke smiley bij en kan je t weer over nieuw typen :( Hierzo ff de info van dat van mij:
Version: 6.0.2900.2180.xpsp_sp2_rtm.040803-2158
Cipher Strength: 128-bit
Product id: s indd heel lang
Update version: sp2

Ik heb het trouwens pas sinds 4 weken ofzo en komt regelmatig voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:24

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Volgens mij is dit een bug in IE.
Als ik random wat text intyp, en op de smilie druk en weer doortyp komt hij soms enkele tekens voor het laatst getypte teken te staan. En volgens mij wist hij ook enkele letters dan, wat soms enkele regels is....

[ Voor 4% gewijzigd door AW_Bos op 02-02-2006 22:35 ]

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000

crisp

Devver

Pixelated

IE sometimesmost of the times behaves in mysterious ways... ;)

[ Voor 25% gewijzigd door crisp op 02-02-2006 22:53 ]

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000

crisp

Devver

Pixelated

Net nog getest maar ik kan dit niet (meer) reproduceren?

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.