Toon posts:

Linker kolom doet moeiljk

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste,

Ik krijg op mijn site mijn linker kolom niet langs de centrale kolom kan iemand mij helpen want vindt echt de fout niet.

([mbr][norml]www.disney.com[/][/])

mvg

Bert

[ Voor 8% gewijzigd door NMe op 28-01-2006 17:01 ]

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-04 17:49

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Hoi messmaster, en welkom op GoT. :)

Zoals je in de Algemene gedragsregels (Netiquette) en P&W FAQ - De "quickstart" had kunnen lezen verwachten we hier iets meer van een topicstart dan de vermelding "het werkt niet!" en een linkje naar een site. We willen graag zien wat je al geprobeerd hebt, en wat daaraan fout ging. Daarnaast hebben we informatie nodig over wat je al gezocht en gevonden hebt, en waarom die oplossingen niet voldeden.

Daarnaast hoort je vraag, zoals je wederom in onze FAQ en in HTML, CSS, JavaScript, Flash en Director? Kijk eerst hier! had kunnen lezen, eerder in Webdesign & Graphics dan hier, maar omdat ze daar ook meer eigen inzet verwachten van een topic doe ik je topic dicht in plaats van het te verplaatsen.

Daarnaast staan er op de site waar je naar linkt diverse onofficiële patches aangeboden, welke in strijd zijn met de EULA van MSN/Window (Live) Messenger, en daarom zien we daar hier liever geen linkjes naartoe. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.