Toon posts:

computer herkent ipod niet

Pagina: 1
Acties:
  • 3.633 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nu een jaar een ipod mini, nooit gezeik
nu heb ik vandaag wat liedjes erop gezet en gelijk liep itunes 3 keer vast, mn ipod updater idem.
toen wilde ik mn ipod veilig verwijderen en kon dat niet volgens mn computer.
goed, de computer is de baas, dan maar niet veilig dus trok ik de ipod er gewoon uit.

nu stond er op het scherm dit : koppel niet los, dat tekentje dat ie vergrendeld is en de tijd : 14:48
het rare is dit: hij was niet vergrendeld, en ik heb hem om 15:30 eruit gehaald, hij is dus 45 minuten eerder al vastgelopen.
als ik me ipod nu in de computer doe zegt de computer dat de ipod niet herkent wordt, ik kan nix, het scherm zit vast, uitdoen kan ook niet, laat staan aandoen.
wie weet wat ik moet doen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Ik heb geen verstand van Apples of iPods, maar helpen
http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=93716
en
http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=61771
je ook niet verder?

Of anders verder kijken op de Apple site (las deze dingen ergens anders, en heb het onthouden)

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daenney
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09-2016

Daenney

42

Simpel trucje dat deze problemen kan verhelpen, gewoon je iPod resetten, nee, je raakt je bestanden op de iPod niet kwijt

To reset a Click Wheel iPod including iPod mini, iPod mini (2nd generation), iPod with Color Display (iPod photo) iPod (Click Wheel), iPod nano, and iPod (5th generation, iPod with video):

1. Connect your iPod to the iPod Power Adapter and plug the power adapter into an electrical outlet
2. Toggle the Hold switch on and off (slide it to Hold and then turn it off again)
3. Press and hold the Menu and Select buttons until the Apple logo appears (about 6 to 10 seconds). You may need to repeat this step

en als dat gelukt is, koppel dan je iPod weer aan je pc, wacht even, soms start iTunes vanzelf op, andere keer niet (ligt aan je settings) anyhow, als Windows aangeeft dat je iPod verbonden is start dan iTunes op, het kan even duren na een reset voordat je iPod weer in iTunes verschijnt

[ Voor 19% gewijzigd door Daenney op 28-01-2006 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Daenney_s schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 16:07:
Simpel trucje dat deze problemen kan verhelpen, gewoon je iPod resetten, nee, je raakt je bestanden op de iPod niet kwijt

To reset a Click Wheel iPod including iPod mini, iPod mini (2nd generation), iPod with Color Display (iPod photo) iPod (Click Wheel), iPod nano, and iPod (5th generation, iPod with video):

1. Connect your iPod to the iPod Power Adapter and plug the power adapter into an electrical outlet
2. Toggle the Hold switch on and off (slide it to Hold and then turn it off again)
3. Press and hold the Menu and Select buttons until the Apple logo appears (about 6 to 10 seconds). You may need to repeat this step

en als dat gelukt is, koppel dan je iPod weer aan je pc, wacht even, soms start iTunes vanzelf op, andere keer niet (ligt aan je settings) anyhow, als Windows aangeeft dat je iPod verbonden is start dan iTunes op, het kan even duren na een reset voordat je iPod weer in iTunes verschijnt
jah dit trucje had ik al gelezen jah, maar ik heb geen power adapter, ik heb alleen zoon kabeltje voor de PC, ik heb de ipod trouwens minder dan een jaar dus de garantie zit er nog op, ik denk dak um maar naar apple stuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-10 17:03
Heb je het wel geprobeerd? Volgens mij is die power adapter stap volstrekt onnodig en anders bedoelen ze daar de usb kabel mee. Ik heb gisteren m'n nano nog gereset en ik heb volledig over die stap heen gelezen.

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-10 02:16
Werkt ook zonder, bovendien is de power adaptor dus de USB kabel.

There is no replacement for displacement!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezze
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:50
ik heb precies dezelfde probleem!
kheb er nu echt 5 uur rotzooi over gelezen en dit zou moeten helpen.

Je moet USB 2.0 uitzetten in apparaat beheer. Dan je Ipod met Ipod updater herstellen en updaten als je wil. Want nu herkent je pc de ipod wel, alleen zonder 2.0 duurt het een eeuw voordat je al je liedjes erop hebt staan.
Dan pc opnieuw opstarten, en usb 2.0 weer aanzetten.
Hoop dat het lukt voor je. Voor mij heeft ie het ff gedaan, alleen nou is ie weer aant kutten.
En lees deze forum helemaal door, ik ben er nog mee bezig:

http://discussions.apple.com/forum.jspa?forumID=807

Post iets hier als ie het weer doet!

To Beezze or not to Beezze

Pagina: 1