ALDI / Medion MD8800, uitverkocht?

Pagina: 1
Acties:
  • 82 views sinds 30-01-2008

• MaxLaadvermogen
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08-02 22:20
Weet iemand of de laatste ALDI computer, de Medion Titanium MD 8800, overal is uitverkocht?
Als iemand een ALDI winkel weet waar deze computer nog ligt, graag reactie.

Wanneer wordt de volgende ALDI desktop aktie verwacht?

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Mijn glazen bol is momenteel helaas defect, maar volgens mij staat er in de folder ook zoiets als op=op.

• Conroe
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 29-11-2025
Volgende Aldi desktop actie zal waarschijnlijk voor maart zijn.

• Dennist4
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-09-2025
hij ligt nog in Hoogeveen (filiaal Wielewaal)

Laptop (Asus F3U) Allround Pc'tje

Verwijderd

Ecteinascidin schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 14:51:
Mijn glazen bol is momenteel helaas defect, maar volgens mij staat er in de folder ook zoiets als op=op.
alweer :o

Verwijderd

In Veghel (NBr) stonden er laatst ook nog enkelen, komende maandag weet ik het zeker als je het zou willen weten?

• thegve
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-12-2025
Vervelend is dat je niet meld waar in Nederland je zoekt, en je dat ook niet in je profiel hebt staan (waar je woont). Maar in de meeste dorps-aldis lopen ze vaak niet zo hard. Die van mijn ouders hebben we 2.5 week na het in de folder komen gekocht in Dalfsen.

• MaxLaadvermogen
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08-02 22:20
thegve schreef op zondag 29 januari 2006 @ 00:22:Vervelend is dat je niet meld waar in Nederland je zoekt.
Ik woon in de buurt van Amersfoort en werk ik Almelo.
Dit betekent dat alle ALDI's binnen 15 km van Amersfoort of Almelo en bij alle plaatsen in de buurt van de A1 A'foort-Almelo/Hengelo gemakkelijk door mij bezocht kunnen worden.

PS: zijn er al "sneak previews" van de volgende ALDI PC, ik ben toch wel benieuwd naar de spec's.

[ Voor 5% gewijzigd door MaxLaadvermogen op 29-01-2006 09:33 ]

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

In de buurt en rond groningen zijn er bij sommige verstingen nog een aantal computers( donderdag nog gekeken bij haren, naast groningen, daar hebben ze er nog 1 staan)

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• leonardus
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-02 14:45
Bij het Kruitvat is ook en hele aardige laptop in de aanbieding, misschien een alternatief!. Site ligt er wel ff uit, hier staat er meer over. Het mindere is o.a. de videokaart Volgens mij kost tie 999,- euri.

Leonardus

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

het nut van dit topic ontgaat mij volledig, als de desbetreffende pc is uitverkocht dan is dat jammer. Neem contact op met ALDI in het vervolg in plaats van hier een topic te openen.

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.