V3 RAZR i.c.m Mobile Phone Tools

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik heb sinds kort een motorola V3 RAZR gekocht en daarbij kreeg ik het programma Mobile Phone Tools.
Is allemaal heel leuk, makkelijk je telefoonlijst, agenda enz. bijwerken. MAAR als ik nu via Multimedia Studio een mp3 op mijn telefoon wil zetten geeft het programma steeds de melding. "MP3 Codec niet gedecteerd".

Is er misschien iemand met het zelfde probleem of iemand die mij met dit probleem kan helpen!

Misschien zie ik wel iets heel simpels over het hoofd, maar ik heb nog nergens een topic kunnen vinden over dit onderwerp.

greets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Kun je dit niet beter in het centrale topic kwijt van de Motorola V3 Razr ?

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
daar zijn al weet ik het hoeveel pagina's en replys die niet echt meer door iedereen gezien worden, en het heeft denk ik meer met mijn pc of het programma te maken dan met de telefoon. Maar misschien ligt het aan de combinatie van het programma met de telefoon ofzo.

Daarom maak ik een nieuw topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djeejdjeej
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-07 14:50
misschien gebruik je een mp3 met een te hoge bitrate of een variabele bitrate? Beetje weinig info om veel over te zeggen verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Verwijderd schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 14:34:
daar zijn al weet ik het hoeveel pagina's en replys die niet echt meer door iedereen gezien worden, en het heeft denk ik meer met mijn pc of het programma te maken dan met de telefoon. Maar misschien ligt het aan de combinatie van het programma met de telefoon ofzo.

Daarom maak ik een nieuw topic.
Mensen met een V3 en dus de meeste ervaring hiermee zullen juist in dat topic kijken. Vragen over bijbehorende software kun je ook gerust daar stellen, je had het tenminste eerst kunnen proberen. Wanneer het probleem aan jouw PC ligt hoort het ook niet echt meer thuis in Internet & Telefonie.

Motorola V3 (RAZR) #2

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Dit topic is gesloten.