Toon posts:

[Exchange + PPC] Kan geen verbinding maken?

Pagina: 1
Acties:
  • 406 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Dag mensen,

Ik heb hier thuis een prima werkende Exchange server draaiende.
(Server 2003 Enterprise + Exchange 2003).
Aan een van de clients (Windows XP Pro) hangt een PDA (Compaq iPAQ, Windows Mobile 2003).

Ik wil deze PDA vanzelfssprekend ook laten syncen met de server.
Bij ActiveSync heb ik syncen met een server ingesteld, zodat, normaalgesproken, mijn afspraken, contactpersonen en email met de Exchange server worden gesynct.

Echter, mijn PDA kan geen verbinding maken met de server.
Mobile syncen staat geactiveerd in de Exchange settings.

Heeft iemand toevallig wat verstand van dit soort zaken?

Alvast bedankt voor het respons

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02

wat heb je zelf zoal al gedaan :? microsoft KB al doorzocht (daar staan complete whitepapers in hoe je het moet inrichten ed)

en als je pda via usb aan je pc is aangesloten hoef je geen exchange activesync te gebruiken hoor ;) dan kan je gewoon normaal via outlook syncen

exchange activesync is voor als je wilt syncen via bleutooth/wlan zonder dat je gebruik maakt van je pc (dus pocketpc>exchange)

A wise man's life is based around fuck you

Verwijderd

Topicstarter
Zwelgje schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 13:24:

wat heb je zelf zoal al gedaan :? microsoft KB al doorzocht (daar staan complete whitepapers in hoe je het moet inrichten ed)

en als je pda via usb aan je pc is aangesloten hoef je geen exchange activesync te gebruiken hoor ;) dan kan je gewoon normaal via outlook syncen

exchange activesync is voor als je wilt syncen via bleutooth/wlan zonder dat je gebruik maakt van je pc (dus pocketpc>exchange)
Heb niet echt een oplossing kunnen vinden in de KB van Microsoft.
En ik sync met Microsoft ActiveSync, maar bij verbindingen heb ik ingesteld dat hij moet syncen met de server.
Ik neem aan dat je dit bedoelt met 'via outlook syncen', want syncen gaat altijd via ActiveSync, ook naar Outlook of MS Works.