Toon posts:

Pictogram blijft bestaan na verwijderen programma

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Als ik een programma heb geinstalleerd blijft het pictogram staan in niet actieve pictogrammen (in start menu opties)

Dus zoek ik een programma dat programma-troep opruimt!
Hopelijk weten jullie raad!

P.s het liefste eentje die het ook uit het register ruimt!

;) Groeten, Bram ;)

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:27
Als je even googled struikel je over de registry en andere cleaners. Welke had je zelf al gevonden en deden niet wat je wilde ? Probeer anders eens CCleaner, is een zeer goed (freeware) programma'tje, weet alleen niet of deze ook die pictogrammen uit je start menu haalt.

Verwijderd

Topicstarter
Nielson schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 12:26:
Als je even googled struikel je over de registry en andere cleaners. Welke had je zelf al gevonden en deden niet wat je wilde ? Probeer anders eens CCleaner, is een zeer goed (freeware) programma'tje, weet alleen niet of deze ook die pictogrammen uit je start menu haalt.
Heb ik al, maar die verwijderd die pictogrammen niet, bedankt voor je berichtje!
Heeft iemand nog een idee?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2006 13:41 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verder niemand?

• Ste7en
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05-2024
Die registery cleaners cleanen alleen je registery en verwijderen ook niet je icons. Dat de icons niet verwijderd zijn ligt gewoon aan nalatigheid van de uninstaller. Je zult gewoon zelf de icons uit het start menu moeten verwijderen (right click > delete :P)

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Wat ook kan gebeuren is dat de uninstaller de icons niet kan verwijderen omdat je ze zelf bijvoorbeeld hebt verplaatst.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
Whowwhowhow volgens mij word ik verkeerd begrepen, het zijn geen snel-start iconen maar welke wil je niet laten zien en welke wel (bij de klok) maar ik heb het al gevonden, waarschijnlijk kon cc cleaner het, want het is verwijderd.

Modje, you can lock it! :P

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Nja, brakke uninstaller bij brakke software dus. Volgens mij had je dit zelfs met msconfig kunnen fixen.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1