Ik ben nu al een tijdje aan het kloten om een draadloos netwerk te schapen bij ons thuis maar het wil allemaal niet echt lukken. Ik heb alles netjes verbonden (Linksys WAG54GS naar pc, telefoonkabel achterin de router, kabel naar pc etc.) alles klopt als een bus. De lichtjes die moeten branden branden allen zoals het zou moeten d.w.z. dsl lampje op groen, Internet lampje op groen, lijn in / uit lampje op groen... precies zoals het op de installatie procedure staat gaat het goed.. Het signaal wordt ook ontvangen op alle laptops hier in huis dus daar is niets mis mee, het enige waar het fout gaat is wanneer hij gaat zoeken naar de internet connectie. Ik dien mijn internet gegevens (username/password) in te voeren wat ik ook netjes doe, daarnaast zit er een uitstekend informatie blaadje bij over de verschillende providers en instellingen. Nu is het zo dat wij voorheen Tiscali hadden maar zoals bekend heeft Planet Internet dit overgenomen en hebben we laatst moeten 'migreren', ik weet niet in hoeverre dit van toepassing is op dit probleem maar ok... misschien weet iemand het. De volgende instellingen :
Planet Internet dus
PPPoA
VPI/VCI: 8/48
Multiplexing: VC
Daarna dus User/Pass van provider ingevuld en hij blijft zeggen dat hij niets kan vinden....Ik hoop echt dat iemand weet wat er loos is en hoe het op te lossen!!!! Echt bij voorbaad dank!
Planet Internet dus
PPPoA
VPI/VCI: 8/48
Multiplexing: VC
Daarna dus User/Pass van provider ingevuld en hij blijft zeggen dat hij niets kan vinden....Ik hoop echt dat iemand weet wat er loos is en hoe het op te lossen!!!! Echt bij voorbaad dank!