Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[PS] Geen invoerapparatuur?

Pagina: 1
Acties:

• DarthPlastic
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-10 14:32
Omdat ik een nieuwe muis nodig heb, dacht ik in de Productsurvey rond te kunnen kijken naar ervaringen van mensen.
Maar ik heb geen categorie "Invoerapparatuur" oid. gezien! Ook na zoeken naar "logitech" e.d. waren er geen muizen/toetsenborden te vinden!

Het zou handig zijn om deze categorie in de ProductSurvey te zetten, aangezien je met zulke apparatuur het meeste om zal gaan, en dus is het belangrijk dat je weet wat de positieve en negatieve kanten van het product zijn.

Ik hoop dat ik dit op de goede plek heb gezet, maar ik kon nergens anders een manier vinden om dit te vragen...

Of heb ik er nu gewoon overheengekeken?

Owner SuitIT, https://www.suitit.nl

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:02
Hier wel gewoon :)

• DarthPlastic
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-10 14:32
Als ik de productsurvey open, zie ik dit scherm:
(klik voor vergroting)
Afbeeldingslocatie: http://img96.imageshack.us/img96/7346/tnetproductsurvey1wc.th.jpg

Ik zie nergens een categorie 'Invoerapparatuur', waar zou deze dan moeten staan?

Owner SuitIT, https://www.suitit.nl

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19:50

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Ik denk dat je een beetje in de war bent met Pricewatch..

In de productsurvey staan die inderdaad nog niet, maar als je even zoekt in dit subforum zul je voorstellen van andere gebruikers tegenkomen die ook een bepaalde categorie missen. Hier zijn ze (tweakers.net dus) nog mee bezig, dit zal ook wel het geval zijn met invoerapparaten (lijkt me).

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:02
FlipFluitketel schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 12:36:
[...]

Ik denk dat je een beetje in de war bent met Pricewatch..

In de productsurvey staan die inderdaad nog niet, maar als je even zoekt in dit subforum zul je voorstellen van andere gebruikers tegenkomen die ook een bepaalde categorie missen. Hier zijn ze (tweakers.net dus) nog mee bezig, dit zal ook wel het geval zijn met invoerapparaten (lijkt me).
Ook een zeer goedemorgen 8)7 8)7 8)7

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Longbeard schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 19:43:
De Product Survey zal in het komende jaar worden uitgebreidt. We zullen langzamerhand steeds meer categorieën toevoegen. Wanneer de beschrijvingen voor de GSM categorie klaar zijn valt nu nog niet te zeggen.

Een andere categorie komt niet in aanmerking, daar missen de juiste omschrijvingen. Tevens willen we niet dat de Product Survey onoverzichtelijk wordt doordat Product Surveys in de verkeerde categorie staan.
Hetzelfde geld eveneens voor invoerapparatuur.

Echter wanneer iemand zich geroepen voelt om maximaal negen criteria per categorie, muizen, desktops, toetsenborden, etc, te definieeren inclusief begeleidende tekst, is hij van harte welkom. :)

Dit geld natuurlijk eveneens voor andere categorieën :)

[ Voor 4% gewijzigd door Longbeard op 28-01-2006 13:18 ]

Pagina: 1