Wat denk je zelf?
samenvatting van je startpost:
"Mijn moederbord werkte, toen sloopte ik een printbaan en nu doet ie het niet meer; zou het komen doordat ik een printbaan heb gesloopt?"
hmm, ik zou zeggen van wel; uiteraard kan het ook ergens anders aan liggen maar gezien wat er aan vooraf ik gegaan zou je bijna direct zonder twijfel kunnen aannemen dat dit niet het geval is.
Misschien kun je de baan blootleggen door de lak weg te krabben met een stanley mesje. Hierna zou je het kunnen afplakken en proberen te repareren met zilverlijm. Echter als de beschadiging bij de cpu/NB zit lijkt me de kans van slagen vrij nihil doordat de banen veels te dicht op elkaar zitten. Ik denk dat je een nieuw bord kunt gaan halen
Bij groffere banen is dit mogelijk maar tegenwoordig zitten die krengen TE dicht op elkaar wat deze manier van reparatie vrijwel onmogelijk maakt..
edit:
Je zou je ook moeten afvragen of een potje zilverlijm a €20 met weinig kans van slagen opweegt tegen een nieuw asrock bordje. NOFI, maar asrock borden zijn niet bepaald duur denk ik..
[
Voor 45% gewijzigd door
Pakjebakmeel op 28-01-2006 11:52
]