Ons ADSL verbinding is nog niet daadwerkelijk overgezet. Het Net heeft namelijk de 'aanvraag doorgestuurd naar KPN'. We zijn nu op stap 2/5.
- aanvraag ontvangen
- aanvraag doorgestuurd, uw aanvraag is ontvangen door KPN. opmerking: "Uw aanvraag is doorgestuurd naar KPN. Door KPN zal een technische controle worden gedaan op uw aangevraagde ADSL aansluiting. Het is mogelijk dat uw aanvraag door KPN alsnog wordt afgekeurd."
- aanvraag bevestigd
- aansluiting gereed
- installatie gelukt
Wellicht is de 'sloop' van mijn Wanadoo ADSL nog niet gebeurd, dat verklaart ook dat ik nog steeds kan internetten. Anyhow, ik vroeg me af of ik dan alsnog voor de kosten moet opdraaien? Ik neem aan van niet, sinds ik expliciet heb aangegeven voor de sloop van mijn verbinding, waarop bevesting heb gekregen.
Email met als onderwerp "sloop abonement":
Amsterdam, 01/12/2005
Betreft: Opzegging van uw WANADOO_DSL_LITE abonnement
Geachte heer, mevrouw XXXX,
U hebt onlangs aangegeven uw WANADOO_DSL_LITE te willen beëindigen. Uiteraard vinden wij dit erg jammer, maar wij zullen het abonnement conform onze algemene voorwaarden beëindigen.
Rekening houdend met een minimale abonnementsperiode van 12 maanden en een opzegtermijn van 1 kalendermaand betekent dit voor u dat wij uw abonnement per 31/12/2005 zullen beëindigen. Op deze datum zullen tevens uw extra diensten (als bijv. Antivirus en Antispam) beëindigd worden.
Voor de verdere afhandeling van uw verzoek neemt Wanadoo contact op met KPN. U hoeft hiervoor geen verdere stappen te ondernemen. Tegen het einde van uw abonnementsperiode krijgt u van Wanadoo nog een bevestigingsbrief.
Heeft u nog vragen over uw abonnement dan kunt u terecht op
www.wanadoo.nl/mijnabonnement. Ook kunt u uw vragen stellen via
http://www.wanadoo.nl/helpdesk.
Met vriendelijke groet,
Wanadoo
Mij lijkt het dat KPN simpelweg mijn ADSL lijn niet slopen maar het signaal overzetten. Zoals je kunt horen heb ik hier niet zoveel verstand van maar wellicht kan iemand me ophelderen over de gang van zaken betreft ADSL migratie.