Ik heb nog een andere primaire partitie behalve deze. Namelijk een win2k partitie, die is fat32. Ik zit nu in Mandrake 7.2. Die is geinstaleerd op een linux native. Ik heb Lilo geinstaleerd maar ik weet niet hoe ik de Win2k partitie moet toevoegen. Dus mijn vraag is hoe moet dat? Is er een website over Lilo die mij kan helpen of kunnen jullie me vertellen hoe het moet? P.S. Sorry dat ik zoveel post over mandrake maar ik wil gewoon veel weten. bedankt!
tik in in een terminal windowtje: "man lilo.conf"
tadaah! de handleiding van de config file van lilo.
maar gebruikt mandrake geen andere bootmanager?
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
Ja, GRUB maar dat vind ik helemaal knake. (nouja knake, kan ik eigenlijk weinig over zeggen) Ik ga liever met Lilo aan de gang. BedanktOp zondag 21 januari 2001 20:11 schreef Aaargh! het volgende:
tik in in een terminal windowtje: "man lilo.conf"
Lukt het al een beetje ?Op zondag 21 januari 2001 20:17 schreef EvilFox het volgende:
[..]
Ja, GRUB maar dat vind ik helemaal knake. (nouja knake, kan ik eigenlijk weinig over zeggen) Ik ga liever met Lilo aan de gang. Bedankt
Ik kom morgen wel weer ff kijken als er geen bezwaar is !
Ben om half elf thuis
Je mag nu ook wel ff komen hoor, als je niet druk bent.Op zondag 21 januari 2001 20:20 schreef Pizzaman het volgende:
[..]
Lukt het al een beetje ?
Ik kom morgen wel weer ff kijken als er geen bezwaar is !
Ben om half elf thuis
Ja ik kom zo wel ffies snel langs dan.Op zondag 21 januari 2001 20:24 schreef EvilFox het volgende:
[..]
Je mag nu ook wel ff komen hoor, als je niet druk bent.
Ik denk dat ik me wel ga redden, volgens mij moet ik dat lilo config filetje ff een beetje aanpassen. Dat word wel ff studeren.
Verwijderd
ik ben zelf nogal eens geholpen door de lnag (Linux Newbie Administrators Guide) Hierin staat erg duidelijk hoe LILO werkt. af te halen bij : http://sunsite.auc.dk/linux-newbie
Suc6
Suc6
Verwijderd
welnee, da's oersimpel. Ik kan het ook, dat zegt genoeg 
kijk evt. even met man mount daar heb ik gekeken wat voor bestandssystemen je kunt gebruiken (voor fat32 neem je bv. vfat)
kijk evt. even met man mount daar heb ik gekeken wat voor bestandssystemen je kunt gebruiken (voor fat32 neem je bv. vfat)
Pagina: 1