Toon posts:

[XP] Geluid bij remote desktop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als je met webconnecting verbinding hebt met de host kun je op die computer muziek afspelen. die hoor je dan om de client maar die kwaliteit is echt belabberd. hoe kun je dit oplossen ik heb al geprobeerd om op allebei de pc's nieuwe driver voor audio er op te zetten maar dat werkt niet en ik weet niet hoe je het moet instellen. nu is dus mijn vraag hoe kan ik dit het beste oplossen

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
niet echt, kijk het geluid via rdp is niet gemaakt om streaming audio te doen. het is bedoelt om eenvoudig geluid te redirecten van server naar client :)

of je moet al een server gaan optuigen met citrix, dan kan je je geluidkwaliteit wat beter instellen.

A wise man's life is based around fuck you

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Nou, winamp met een 160 bitrate mp3 over een 100Mbit lan werkt anders nog prima.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Bij de meeste remote software houden ze ook rekeningen mee dat het ook nog goed over het i-net moet werken waar niet zo veel bandbreedte is.

Als het kan moet je even instellen bij je remote software dat er meer bandbreedte beschikbaar is voor het geluid, enz.

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
BackSlash32 schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 12:10:
Nou, winamp met een 160 bitrate mp3 over een 100Mbit lan werkt anders nog prima.
hihi, ik denk dat hij het niet over een lan probeerd ;) maar over het internet...

A wise man's life is based around fuck you

Verwijderd

Topicstarter
ja ik probeerd het inderdaad over het internet maar daar is niks aan te doen zekker
Pagina: 1