Hoi, ik heb een probleem en misschien kan iemand mij hierbij helpen.
Ik heb al 2 jaar de volgense setup feilloos draaien:
P4C800 Deluxe
P4 3GHz
2x 512 DDR
Saphire Radeon 9800 Pro 128MB
3x 120GB SATA HDD
1x DVD 1x DVDR 1x CDR
Probleem:
Gister was het systeem prima aan het draaien toen ik plotseling geen beeld meer had. Ik reboot en ik blijf geen beeld krijgen en hoor mijn mobo telkens zeggen: "system failed cpu test".
Oplossingen al geprobeerd:
Alles eruit gehaald, schoongemaakt, alleen de essentiele componenten teruggestopt. Geen succes.
Andere AGP videokaart erin gestopt, geen succes.
PCI videokaart erin gestopt, geen succes.
Aan de voeding kan het niet liggen, alle fans en hdd's gaan aan (ook op vga kaart).
Ik blijf geen beeld krijgen (misschien is het iets met het agp slot?).
Problemen zijn hetzelfde als gevonden op dit topic (maar deze is al oud):
hier maar ik zie hier niks over 'geen beeld' en het topic is al oud daarom start ik een nieuwe.
Nog niet kunnen doen:
Processor vervangen.
Mobo vervangen.
Geheugen vervangen.
Ik heb het idee dat het of het mobo of de cpu is, echter blijf ik het vaag vinden dat ik geen beeld heb, wat me doet denken in de richting van het mobo.
Denken jullie aan de cpu of het mobo of iets anders? Hebben jullie nog suggesties tips enz.?
Ik heb al 2 jaar de volgense setup feilloos draaien:
P4C800 Deluxe
P4 3GHz
2x 512 DDR
Saphire Radeon 9800 Pro 128MB
3x 120GB SATA HDD
1x DVD 1x DVDR 1x CDR
Probleem:
Gister was het systeem prima aan het draaien toen ik plotseling geen beeld meer had. Ik reboot en ik blijf geen beeld krijgen en hoor mijn mobo telkens zeggen: "system failed cpu test".
Oplossingen al geprobeerd:
Alles eruit gehaald, schoongemaakt, alleen de essentiele componenten teruggestopt. Geen succes.
Andere AGP videokaart erin gestopt, geen succes.
PCI videokaart erin gestopt, geen succes.
Aan de voeding kan het niet liggen, alle fans en hdd's gaan aan (ook op vga kaart).
Ik blijf geen beeld krijgen (misschien is het iets met het agp slot?).
Problemen zijn hetzelfde als gevonden op dit topic (maar deze is al oud):
hier maar ik zie hier niks over 'geen beeld' en het topic is al oud daarom start ik een nieuwe.
Nog niet kunnen doen:
Processor vervangen.
Mobo vervangen.
Geheugen vervangen.
Ik heb het idee dat het of het mobo of de cpu is, echter blijf ik het vaag vinden dat ik geen beeld heb, wat me doet denken in de richting van het mobo.
Denken jullie aan de cpu of het mobo of iets anders? Hebben jullie nog suggesties tips enz.?