Hallo,
Ik ben al geruime tijd opzoek naar een notebook, maar kan door de bomen, de notebooks niet meer zien.
Ik wil hem voornamelijk voor mijn studie gaan gebruiken,
En zoek dan ook een degelijke, mobiele, notebook.
Ik wil er vooral op gaan tekstverwerken, internetten, soms een presentatie op aflaten spelen, maar hij moet ook geen moeite hebben met dvd's afspelen. het zou ook mooi zijn als hij autocad kan draaien, maar dat hoeft eigenlijk niet.
De batterijduur hoeft niet veel te zijn, maar wel ongeveer het normale. Op school kan ik hem aan de adapter doen, maar voornamelijk voor in de pauze's en de tijd in de trein wil ik hem op de accu kunnen gebruiken. ( dat is ongeveer 1,5 uur per dag. )
Mijn eisen:
Intel Celeron M of AMD Sempron ( m?)
512mb intern geheugen
40 gb harddisk
shared videoadapter
degelijkheid
wireless lan
- De prijs mag ongeveer liggen tussen de 0-700 euro. Wat raden jullie mij aan en welk type notebook dan?
- Wat is nou echt het verschil tussen Celeron M en Sempron M? en wat is beter?
Bedankt,
J. Koeleman
Ik ben al geruime tijd opzoek naar een notebook, maar kan door de bomen, de notebooks niet meer zien.
Ik wil hem voornamelijk voor mijn studie gaan gebruiken,
En zoek dan ook een degelijke, mobiele, notebook.
Ik wil er vooral op gaan tekstverwerken, internetten, soms een presentatie op aflaten spelen, maar hij moet ook geen moeite hebben met dvd's afspelen. het zou ook mooi zijn als hij autocad kan draaien, maar dat hoeft eigenlijk niet.
De batterijduur hoeft niet veel te zijn, maar wel ongeveer het normale. Op school kan ik hem aan de adapter doen, maar voornamelijk voor in de pauze's en de tijd in de trein wil ik hem op de accu kunnen gebruiken. ( dat is ongeveer 1,5 uur per dag. )
Mijn eisen:
Intel Celeron M of AMD Sempron ( m?)
512mb intern geheugen
40 gb harddisk
shared videoadapter
degelijkheid
wireless lan
- De prijs mag ongeveer liggen tussen de 0-700 euro. Wat raden jullie mij aan en welk type notebook dan?
- Wat is nou echt het verschil tussen Celeron M en Sempron M? en wat is beter?
Bedankt,
J. Koeleman