Tegenwoordig zie je steeds meer mobiele telefoons die bij een prepaid/goedkoop abbo verkocht worden met aangepaste provider software. Vooral toestellen met Vodafone Live, Orange World en T-Mobile T-zones.
Wat ik me nu afvraag is het volgende, gaat het hierbij gewoon om de software die ook in een los toestel zit, maar dan enkel met provider logotjes. Of zit er echt verschil in de software werking als je een "toestelmerk'' + Vodafone Live hebt.
Stel ik koop een Motorola Razr V3. Ik kan kiezen tussen:
Razr V3 als los toestel
of
Razr V3 Vodafone Live Prepaid
Zijn deze toestellen exact hetzelfde behalve wat logo's bij de Vodafone versie?
En kan ik de Vodafone versie later nog laten unlocken, en bijv. T-zones of Orange World gebruiken door op de Vodafone Live knop te drukken?
Zoals jullie merken begrijp ik niet precies wat de verschillen zijn, en of die er zijn. Kan iemand me uitleggen hoe dit zit?
Edit:
Ohja als ik een los toestel zou kopen (als voorbeeld weer de Razr V3). Kan ik met dit toestel ook Vodafone Live, Orange World en T-Mobile T-zones gebruiken?
Wat ik me nu afvraag is het volgende, gaat het hierbij gewoon om de software die ook in een los toestel zit, maar dan enkel met provider logotjes. Of zit er echt verschil in de software werking als je een "toestelmerk'' + Vodafone Live hebt.
Stel ik koop een Motorola Razr V3. Ik kan kiezen tussen:
Razr V3 als los toestel
of
Razr V3 Vodafone Live Prepaid
Zijn deze toestellen exact hetzelfde behalve wat logo's bij de Vodafone versie?
En kan ik de Vodafone versie later nog laten unlocken, en bijv. T-zones of Orange World gebruiken door op de Vodafone Live knop te drukken?
Zoals jullie merken begrijp ik niet precies wat de verschillen zijn, en of die er zijn. Kan iemand me uitleggen hoe dit zit?
Edit:
Ohja als ik een los toestel zou kopen (als voorbeeld weer de Razr V3). Kan ik met dit toestel ook Vodafone Live, Orange World en T-Mobile T-zones gebruiken?
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2006 21:38 ]