[X-Fi]Moddusen

Pagina: 1
Acties:

• Flying
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:12
Hallo allemaal,

vandaag kreeg ik een nieuwe HD binnen. Ok geen probleem, even windows erop gooien. Na windows geïnstalleerd te hebben ben ik alles gaan installeren. Nu zit ik met een probleem, ik vind de CD niet meer van mijn X-Fi Xtrememusic (niet lachen, zit al een uur te zoeken en ben extreem nerveus ervan). Je zou kunnen zeggen "Ok surf gewoon naar de website van creative en download de drivers". Dat heb ik gedaan en die zijn geïnstalleerd.

Nu enkel en alleen de drivers zijn geïnstalleerd. Maar de X-Fi heeft ook verschillende modussen, en het programma die deze installeerd staat op die CD. De creative website heeft ze niet te download en dus kan ik niet schakelen tussen verschillende modussen of andere dingen. Weet iemand of ik deze ergens kan downloaden? Ik ga intussen verder zoeken :/

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:31

Wildfire

Joy to the world!

Als je wilt maak ik wel een image van de CD, geen probleem hoor. Gooi ik 'm wel in een nieuwsgroep, als je tenminste weet hoe je vanaf Usenet moet downloaden.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• Joni
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Ik heb alleen de driver van de Creative site geïnstalleerd (SBXF_PCDRV_LB_2_07_0004.exe) en ik kan via de Creative Audio Console gewoon de verschillende modussen selecteren. Ik zou dus voor de zekerheid even controleren of je via Control Panel -> Audio Console geen modus kan selecteren. :)

• Flying
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:12
Bedankt voor de comments, ik heb de cd eindelijk gevonden. Wie verwacht er dan ook dat hij in de kast met enveloppes zit omdat de cd in een enveloppe zat? Een modje mag dit topic sluiten. 't Wordt tijd dat ik een potje kan gamen.