[MP3] Nieuwe album releases bijhouden

Pagina: 1
Acties:

• Darius
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:35
Hallo mensen,

Ik weet niet of dit hier thuis hoort, maar ik zoek dus een programma dat mijn mp3 library af gaat en aan de hand van bijv. amazon mij op de hoogte brengt van nieuwe album releases van mijn artiesten. Weet iemand of dit uberhaupt bestaat, of moet ik zelf iets in elkaar hacken?

Alvast bedankt!

[ Voor 4% gewijzigd door Darius op 27-01-2006 21:21 . Reden: Bedanken is altijd netjes ]

Verwijderd

Lijkt me inderdaad ook wel handig. Maar ik kan me niet voorstellen dat zoiets bestaat? Heeft Amazon eigenlijk RSS feeds ofzo? Dan zou het makkelijk zijn om zelf iets te maken.

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-08 23:00

sjaakaq

It might get loud

De mini-store van iTunes laat iig ándere cd's van de artiest die aanstaat zien...wellicht ok handig.

leoaq.fm // Jeune Loop

• Darius
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:35
Amazon heeft wel een api waarmee je kunt communiceren om prijzen e.d. op te vragen. Dus de gegevens zijn wel op te vragen.

Dat van iTunes had ik zelf ook al gezien. Maar ik dacht dat het gewoon handig zou zijn om een applicatie te hebben dat hebben dat automatisch je hele mp3 collectie afgaat en aan de hand daarvan een nieuwe album lijst in rss format genereert. Als je nog een plugin zou maken voor je favoriete bittorrent client om aan de hand daarvan te zoeken..........je kan je fantasie wel gebruiken ;)

Maar iig, op google kan ik niks vinden. Dus volgens mij bestaat zoiets niet. Wordt dus scripten!

Verwijderd

En al iets gescript?

• jvvv
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08-05 15:37
Ik weet niet of het echt legaal is (dus zal ik geen links posten), maar je zou een site als nforce( maar dan voor mp3's) kunnen gebruiken om mp3 releases bij te houden. Want meestal worden die dingen toch amper een uur na winkel-release (of ervoor zelfs) al online gegooid door die mannetjes.

Dan zou je gewoon hun rss feed moeten uitlezen ;)
Pagina: 1