Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Buro MOD

Pagina: 1
Acties:
  • 121 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-11 09:01
Ik ben van plan om een pc in een buro te bouwen.. wil graag ideetjes opdoen en mischien zijn hier wel mensen die het zelfde hebben gedaan...

aan het volgende zit ik te denken.

buro.. standaard gewoon een blad. met 4 poten hieraan wil ik een case gaan hangen.met een slee. zodat je de hardware makelijk er uit kan rollen.
Een soort van kabel bind systeem zodat je gemakelijk de bekabeling kan verwijderen zoder dat je direct tegen de achterkant van de machine aan kijkt.
de koeling zal via water verlopen.. de radiator zal aan de onderkant van de case hangen. maar wel afgeschermd voor het oog.

nu zoek ik nog een manier voor de dvd-rom speler een aan uitknop en extra USB aansluitingen voor boven in het buro. de dvd-speler wil ik omhoog laten komen door een druk op een knopje. ik vraag me alleen af of zo'n speler moetje zal hebben om op een heling van 45 graden te draaien. de USB aansluitingen kunnen weg gewerkt worden door een shuifje.

Alle voedingen worden aan de achterkant van de computer opgevangen. daar zal ruimte zijn voor een steker doos zodat maar 1 stekker uiteindelijk in de muur verdwijnt via de kabel goot dit zelfde zal voor de UTP worden gebruikt..

op dit moment is het alemaal nog een idee. en heb het 1 en ander al op papier gezet.. ik probeer hier nog wat ideen op te doen en kijken of ik het deze zomer waarkan maken.. ff me onderdelen bij elkaar sprokelen. en natuurlijk soor buro.. op dit moment zit ik te denken aan een glazen buro blad. afgewerkt met aluminium de cd-rom en usb aansluitingen zullen uit een aliuminum case komen..

A Soldiers manual and a pair of boots.

Verwijderd

lijkt me wel mooi... hoe groot wil je het buro maken en over die slee dus gewoon een reeltje waar je de pc zeg maar naar je toe schuift om beter/ fijner hardware uit te halen.. moet ik da zien als dat de case zeg maar 90 graden draait? ik zal het bij houden mss kom ik wel leuke trucjes tegen om de gebruiken;)

Sucses!

• Flasherrr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05:52
Lijkt me ook wel een leuk idee, maar je moet het wel een beetje gadget maken dus heel coowl : :D oja, waarom Buro? het is toch bureau?

Voor de rest veel succes.

• DJFliX
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02-11 17:11
nieuwe spelling, want 't is ook politieburo. Maar ik vind bureau leuker er uitzien, buro ziet er zo kaal uit... Ga je er neonstring blauw inmaken? (het blad dus)??? zou echt 1337 zijn =P K heb het al eens geprobeerd, maar ik anderhalve linkerhand (en een halve rechter)...

2x 320Wp Ja-Solar / Z 10° / APS YC600Y PVOutput

Verwijderd

die philips bureau's, geen idee van welke fabrikant. Zijn daar misschien wel fijn voor, zitten aan twee kanten laden die je eruit kunt klikken als je al die la's eruit molt kun je daar je pc inzetten. 1 la is een ordner map la met rol systeem. Als je die er nu inlaat kan je je kast er nog in en uit rollen ook.

Verwijderd

ook wel lachen om je kast te integreren in je bureau, dus dat de bovenkant van je pc ook meteen je blad is, en dan pneumatisch het geheel omhoog laten komen, je zou ook een pc kast in een soort van vertikale la kunnen doen dan kan je hem nog meenemen ergens anders heen, maar dat hij zeg maar uit het blad omhoog komt als je er iets aan wilt doen...

• Corpse2
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-01-2023
Nieuwe spelling :?
Dat is progressieve spelling en die is sinds enkele jaren geleden definitief fout:

bu·reau (het ~, ~s) B)
1 schrijftafel met laden om papieren op te bergen => schrijfbureau
2 politiebureau
3 kantoor dat de speciale zorg heeft voor de contacten met het publiek => bureel

keep trying...

• Kawaii
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Er is al eens zoiets uitgevoerd. Daarover heeft een groot topic in CME gelopen. Hier moet je vast wel veel tips e.d. in kunnen vinden.

Met de search is dat vast nog wel te vinden.

• DJFliX
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02-11 17:11
moet je natuurlijk wel draadloze muis en tobo hebben, en als je ook nog zo'n draadloze av-transmitter hebt, hoef je alleen nog maar de stroomkabel erin te maken =P

2x 320Wp Ja-Solar / Z 10° / APS YC600Y PVOutput

Verwijderd

lian li heeft toch ook zoiets?

• Berik
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05-12-2023
Heb je daar de prijs ook van gezien? Plus dat het veel leuker en stoerder is om dat zelf te maken. Ik ben in ieder geval benieuwd wat de TS er van gaat maken.

• Riesjart
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-11-2022
Ik heb hier ook al een tijd aan zitten denken maar het ontbreekt mij de tijd en het geld om het ook te doen.
Ik wilde dan wel natuurlijk een tft scherm dat het buro (of bureau, het mag allebei trouwens) in verdwijnt. Denk mbv een stappenmotor te realiseren.
En dat je deze met een knopje of door het uitschuiven van een lade kan laten verschijnen oid.
Lekker futoristisch 8) (schrijf je dit zo??) dus.

Neon rulez

Verwijderd

Riesjart schreef op maandag 30 januari 2006 @ 09:35:
Lekker futoristisch 8) (schrijf je dit zo??)
Futuristisch. B)

• boner
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-11 18:13

boner

misantropisch altruïst

waarom neem je niet een standaard 19" systeem. Lekker strak en plat. Kun je zo aan het blad hangen.

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-11 09:01
Riesjart schreef op maandag 30 januari 2006 @ 09:35:
Ik heb hier ook al een tijd aan zitten denken maar het ontbreekt mij de tijd en het geld om het ook te doen.
Ik wilde dan wel natuurlijk een tft scherm dat het buro (of bureau, het mag allebei trouwens) in verdwijnt. Denk mbv een stappenmotor te realiseren.
En dat je deze met een knopje of door het uitschuiven van een lade kan laten verschijnen oid.
Lekker futoristisch 8) (schrijf je dit zo??) dus.
Lijkt me ook leuk idee.. bij aanzetten van de PC komen de beeldschermen omhoog.. peumatisch kan dit ook lijkt mij..
boner schreef op maandag 30 januari 2006 @ 09:50:
waarom neem je niet een standaard 19" systeem. Lekker strak en plat. Kun je zo aan het blad hangen.
Nah das weer te makelijk he :P

Ik ben vanplan om me dual screen te laten verzinken aan de achter zijde van me buro (Ik word gek van al die spellingen) hoe dit moet kzou het nog niet weteln.. zat te denken aan een hydrolische electro motortje. maar das onbetaalbaar, zal misch wel een stappen motor worden..

Dit Topic heb ik gestart om ideën op te doen. van de zomer heb ik tijd genoeg. met mooi weer lekker buiten werken.

Kzit er aan te denken om de CD-rom spelers 2 totaal naast elkaar te plaatsen. de bracket wil ik in 45 graden gaan plaatsen iemand hier een idee of dit problemen met zich mee gaan brengen? zat ook te denken aan een unit die om hoog komt.. nadeel alles met een motortje kapot kan gaan en vervangen meestal erug lastig word indien al gemonteerd.

Ben ook nog aan het kijken hoe de bekabeling weg te werken. het doel is om alle bekabeling in het buro te verwerken.. met 3x UTP. 1 voor de PC 1 voor een extra PC 3 zal voor Voip worden gebruikt.

[ Voor 22% gewijzigd door To_Tall op 30-01-2006 10:27 ]

A Soldiers manual and a pair of boots.

• JochemK
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-11 10:00
Als je zo'n cd-rom speler gebruikt die in laptops zitten moet het niet zo'n probleem zijn, (zo eentje waar je het schijfje in vast klikt) anders denk ik dat 45 graden toch wel een enge hoek is, schijfje zou beetje omhoog kunnen komen uit de lade om vervolgens ergens vast te gaan zitten ofzo.

Je zou ook kunnen kijken voor zo'n slot-in cd-rom speler (wat je ook vaak ziet in autoradio's) ik denk dat die beter tegen die 45 graden hoek kunnen, zou je zelfs volledig verticaal kunnen maken (wel met zo'n borsteltje ervoor dat er niet allerlei meuk van je bureau in valt.)

ovrigens: bureau, enige juiste spelling ;-)

• Riesjart
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-11-2022
Leuke ideëen zat.
Nu nog uitvoeren.
Misschien moet je kijken of je wat dingen kan uittekenen.
Dan kunnen mensen een beter beeld krijgen en misschien komen er dan nog meer goede ideëen.

Neon rulez

Pagina: 1