Ik overweeg een notebook aan te schaffen, ivm een outdated PC en opleiding. Ik wil dus graag games kunnen spelen op de notebook.
Binnenkort komt een nieuwe Sony uit, en daar ben ik eigenlijk een beetje verliefd op geworden ( http://www.vaio-link.com/...ory=0&serie=VGN-FE&m=2150 ). Prijs: + / - 1400,-. Ai.
Ik wil eigenlijk minder betalen voor een laptop (natuurlijk zo min mogelijk), maar ik wil toch ongeveer gelijkwaardige prestaties. Het liefst ontwijk ik Acer vanwege zijn twijfelachtige reputatie.
Hier is mijn eisenlijstje:
- 1gb intern geheugen
- Degelijke graka waar de nieuwste games redelijk (dus niet per se op de hoogste stand) mee zijn te spelen.
- Maximaal 15" (15,4") scherm, vanwege draagbaarheid.
- Maximaal 3 kilo.
- Niet te dik.
- Minimaal 60gb 5200 RPM schijf (het liefst 80gb).
- Redelijk tot goede processor.
Wat wenselijk is:
- Breedbeeld.
- DVI.
Ik hoef geen state of the art laptop te hebben waar ik de komende 3 jaar topgames mee kan spelen, maar ik wil wel over 3 jaar nog nieuwe games kunnen spelen, al is het op de allerlaagste resolutie.
Hopelijk kunnen jullie mij van advies voorzien.
Binnenkort komt een nieuwe Sony uit, en daar ben ik eigenlijk een beetje verliefd op geworden ( http://www.vaio-link.com/...ory=0&serie=VGN-FE&m=2150 ). Prijs: + / - 1400,-. Ai.
Ik wil eigenlijk minder betalen voor een laptop (natuurlijk zo min mogelijk), maar ik wil toch ongeveer gelijkwaardige prestaties. Het liefst ontwijk ik Acer vanwege zijn twijfelachtige reputatie.
Hier is mijn eisenlijstje:
- 1gb intern geheugen
- Degelijke graka waar de nieuwste games redelijk (dus niet per se op de hoogste stand) mee zijn te spelen.
- Maximaal 15" (15,4") scherm, vanwege draagbaarheid.
- Maximaal 3 kilo.
- Niet te dik.
- Minimaal 60gb 5200 RPM schijf (het liefst 80gb).
- Redelijk tot goede processor.
Wat wenselijk is:
- Breedbeeld.
- DVI.
Ik hoef geen state of the art laptop te hebben waar ik de komende 3 jaar topgames mee kan spelen, maar ik wil wel over 3 jaar nog nieuwe games kunnen spelen, al is het op de allerlaagste resolutie.
Hopelijk kunnen jullie mij van advies voorzien.