Het valt me op dat de acronym-tag steeds vaker gebruikt wordt op de FP en imho op de verkeerde manier. Dat je de acronym-tag gebruikt om bekend veronderstelde afkortingen aan te geven is tot daar aan toe, maar de manier waarop de tag gebruikt wordt in nieuws: Copyrightwaakhond betaalde voor p2p-logs en nieuws: IE7 krijgt standaard XmlHttp-objectondersteuning lijkt mij niet helemaal correct. De acronymen onder GVU, DOM, AJAX en IEBlog maken het niet leesbaarder, en m.n. de eerste en de laatste zouden veel mooier in de tekst uitgeschreven kunnen worden.
Over het al dan niet uitleggen van DOM en AJAX kan je discussieren overigens, ik ga er vanuit dat de doelgroep van T.net de termen wel kent.
Ik vraag me af of er een richtlijn is binnen de FP-crew over het gebruik van deze (imho compleet overbodige) HTML-tag.
Daarbij wordt de acronym-tag ook nog eens verkeerd gebruikt, bij niet uitspreekbare afkortingen (dus GVU) is de richtlijn dat de abbr tag gebruikt dient te worden
Over het al dan niet uitleggen van DOM en AJAX kan je discussieren overigens, ik ga er vanuit dat de doelgroep van T.net de termen wel kent.
Ik vraag me af of er een richtlijn is binnen de FP-crew over het gebruik van deze (imho compleet overbodige) HTML-tag.
edit:
Daarbij wordt de acronym-tag ook nog eens verkeerd gebruikt, bij niet uitspreekbare afkortingen (dus GVU) is de richtlijn dat de abbr tag gebruikt dient te worden
[ Voor 12% gewijzigd door Zwerver op 27-01-2006 20:06 ]
Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer