[XP] SP2 installatie loopt vast na opstarten? *

Pagina: 1
Acties:
  • 1.284 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• josjos
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19-12-2023
Ik heb een probleem, ik heb een pc (AMD 2000) (AD77 motherboard)
Ik installeer XP Home.. gaat goed daarna installeer ik SP2! en hij loopt helemaal vast. installatie gaat goed alleen vervolgens krijg ik bij het opstarten het welbekende logo te zien alleen deze veranderd in alle kleuren van de regenboog behalve de goede!! en opstarten ho maar!..
Nou heb ik een andere XP (XP Pro) versie geinstalleerd SP2 erop.. zelfde probleem. Waar zou ik de oplossing moeten zoeken? Ik begin met een geformateerde PC..

Hoop op een goede tip!alvast bedankt!!

verdere informatie:
Ik krijg GEEN foutmeldingen. Das het vervelende. Met opstarten blijft mijn pc gewoon hangen bij het windows opstart logo. DIT logo alleen dan de kleuren helemaal in rare kleuren. Elke keer als ik opstart andere kleuren soms blauw soms paars. Heel raar.
Verder heb ik een Gforce 4 MX 440 grafische kaart.
Ik heb SP2 geprobeerd van 1: Via windows update
en 1x via de gedownloaden (Windows XP Service Pack 2 Network Installation Package for IT Professionals and Developers ) Link

Verder heb ik geen stream XP cd. Ga ik aan proberen te komen!..

[ Voor 43% gewijzigd door josjos op 27-01-2006 20:18 ]

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Wat denk je van een corrupt SP2 bestand of SP2 in een verkeerde taal?

ARME AOW’er

• webfreakz.nl
  • Laatst online: 23-02 22:08

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

Draai Memtest eens?

"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik begin met een geformateerde PC..
Ik stel voor dat je inplaats daarvan hiermee begint. Je geeft met dit topic namelijk wel heel het idee dat je wederom niet gezocht hebt. Ook kom je niet met informatie waar we iets mee kunnen. Je topictitel is ook niet volgens de geldende eisen. Ik pas je topictitel wel voor je aan; update jij je startpost dan zodat we er wel wat mee kunnen?

Waar komt dat SP2 bijvoorbeeld vandaan ne wat zijn de precieze meldingen die je krijgt? Weet je zeker dat je SP2 niet gewoon corrupt is, of je bestaande installatie? Heb je al eens geprobeerd om van die SP2 een slipstream te maken?

SP2 installatiefout!! > [XP] SP2 installatie loopt vast na opstarten? *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• josjos
Ook met een slip-stream (3de source) blijft deze pc hangen.. installatie gaat goed.. totdat hij na de installatie zijn laatste reboot moet doen.. en hij blijft weer op hetzelfde opstartlogo hangen.. met allemaal verschillende kleurtje!...

• josjos
Misschien hebben jullie hier nog wat aan.. extra informatie voor mensen die hier misschien wat problemen mee hebben gehad

Motherboard: AD77 (DFI)
AMD Athlon XP 1666mhz
Gforce 4 MX 440
Geheugen 256MB

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Probeer eens een andere VGA-kaart. De verschillende kleuren zouden kunnen duiden op een defect waardoor het opstarten ook niet wil lukken. Veilige modus al geprobeerd?

ARME AOW’er

Verwijderd

Ik heb dus precies hetzelfde probleem, alles gaat goed totdat ik opnieuw opstart de kleuren van 't logo worden heel vaag dit ligt niet aan mijn VGA kaart want die is prima in orde alleen zodra SP2 is geinstalleerd gaat 't fout, iemand een idee?

Bij voorbaat dank!
Pagina: 1