Toon posts:

[Apache] mod_proxy_html.so of andere manier?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Oké, om een lang verhaal vrij kort te maken:
• Ik zit vast aan Windows op een of andere manier (geen zin om dat nou te gaan uitleggen).
• Ik probeer een interne OWA op een redelijk veilige manier om te zetten naar een HTTPS verbinding, dit ook icm een extra tussen node in een DMZ zodat de Exchange server niet "open" komt te staan.

Ik heb ondertussen alles al werkend, echter ik blijf tegen het probleem aanlopen dat ik bepaalde modules niet (meer) voor Windows kan vinden. Dus hier mijn vraag om een oplossing.

Wat heb ik al geprobeerd:Configuratie: Windows 2000 Adv Server SP4, Apache 2.0.55 + OpenSSL, PHP 4.4.1, MySQL 4.1

Nou is mijn vraag: Is er nog een andere oplossing waardoor ik op een of andere manier mijn OWA beschikbaar kan stellen via een tussen host, omdat ik de OWA niet direct aan internet wil hangen (ivm hackers, dmz waar de proxyserver in komt te staan, etc).

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Je zou ook Squid oid kunnen gebruiken; die functioneert volgens mij ook prima als reversed proxy. Lees trouwens ook dit even door; en neus hier even tussen :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate