Ik heb een HP LaserJet 5 die is aangesloten op een Intel NetportExpress Pro printserver. Ik kan er echter niet naar printen met mijn beide XP SP2 computers. Het vreemde is dat dit slechts sinds een paar weken zo is, en het "spontaan" begon. Deze 2 computers zijn aangesloten op een 100mbit hub, die weer via een 10/100 switch verbinding heeft met de printserver. Dit heeft jarenlang goed gewerkt, maar ik krijg het nu voor geen meter meer werken. Een testafdruk lukt echter wel!! Ik heb de printer al een paar keer opnieuw geinstalleerd, maar niets helpt.
Het vreemde is dat 2 andere computers (1 Windows 2000 SP4 en 1 XP SP2) wel werken.
Weet iemand wat hier aan de hand kan zijn. Ik heb namelijk voor zover ik weet geen nieuwe programma's die hierop van invloed kunnen zijn geinstalleerd voordat ik dit probleem kreeg.
Het vreemde is dat 2 andere computers (1 Windows 2000 SP4 en 1 XP SP2) wel werken.
Weet iemand wat hier aan de hand kan zijn. Ik heb namelijk voor zover ik weet geen nieuwe programma's die hierop van invloed kunnen zijn geinstalleerd voordat ik dit probleem kreeg.