Hoi tweakers, ik heb jullie hulp nodig.
Ik ben bezig om de brakke windows 98 pc van m'n schoonvader op te lappen zodat ie er nog een tijdje mee kan doen. Ik weet het, eigenlijk kan het allang niet meer, windows 98..........
Wat is het probleem:
Na in veilige modus al diverse virussen met Norton 2004 te hebben verwijderd, springt het beeld tijdens het virusscannen, in normale modus, op een gegeven moment op zwart, waarbij alleen een knipperende cursor linksbovenin zichtbaar blijft.
Het enige wat ik dan nog kan doen is de pc uit en weer aanzetten en weer opnieuw beginnen.
In veilige modus loopt ie wel gewoon door.
Met ad-awate en Spy-bot is ook alle spy- en adware al verwijderd.
Specs:
Compaq Presario
GenuineIntel
Pentium(r) II Processor
Intel MMX (TM) Technology
128 MB RAM
Microsoft Windows 98 4.10.1998
De vraag is dus: Wat kan dit veroorzaken?
Ik ben bezig om de brakke windows 98 pc van m'n schoonvader op te lappen zodat ie er nog een tijdje mee kan doen. Ik weet het, eigenlijk kan het allang niet meer, windows 98..........
Wat is het probleem:
Na in veilige modus al diverse virussen met Norton 2004 te hebben verwijderd, springt het beeld tijdens het virusscannen, in normale modus, op een gegeven moment op zwart, waarbij alleen een knipperende cursor linksbovenin zichtbaar blijft.
Het enige wat ik dan nog kan doen is de pc uit en weer aanzetten en weer opnieuw beginnen.
In veilige modus loopt ie wel gewoon door.
Met ad-awate en Spy-bot is ook alle spy- en adware al verwijderd.
Specs:
Compaq Presario
GenuineIntel
Pentium(r) II Processor
Intel MMX (TM) Technology
128 MB RAM
Microsoft Windows 98 4.10.1998
De vraag is dus: Wat kan dit veroorzaken?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2006 18:25 ]