Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Updaten

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

het updaten van mijn anitivirusprogramma lukt niet meer. Dit betreft de eTrust EZ Antivirus 2005.

Ik gebruik deze programma ongeveer een jaar, bevalt goed, altijd dagelijkse updates. Sinds vorige week ben ik overgestapt van provider, had Tiscali, heb sindsdien Planet Internet.

Sinds het moment dat ik gebruik maak van Planet Internet, kan dit progje geen updates meer ontvangen. Krijg de melding HTTP Server Connect Error. Heb hem al opnieuw geinstalleerd, geen resultaat. Zowel open als dichtgelaten in de firewall, geen resultaat. De helpdesk van Planet kon mij niet helpen; heb een mailtje gestuur naar het bedrijf van etrust (CA), kunnen mij niet helpen.

Heeft iemand een idee hoe ik dit porobleem uit de wereld krijg? Is een origineel schijfje!!!

Erwin

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-11 22:57

dusty

Celebrate Life!

To make sure eTrust EZ Antivirus has a direct connection to the update server do the following:
1. Run eTrust EZ Antivirus.
2. Click the large Update tab at the top.
3. Click Proxy Settings.
4. Under Proxy Server select the following: Do not use a proxy server to connect to the Internet
Wil je een beter antwoord zullen mensen toch echt moeten weten welke windows, firewall e.d. je gebruikt. (of wil je ELK mogelijke oplossing te horen krijgen?)

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

Verwijderd

Topicstarter
Hoera,

Bedankt voor je advies; het is gelukt!!!!
Het was dus gewoon een kwestie van iets aanvinken.

Voor als je het nog wilt weten: windows XP professional, sp 2. Incl. firewall.

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Volgende keer dus even de settings doorlopen voor je hier een topic opent. ;)

Signature

Dit topic is gesloten.