Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Koper GF 6800 LE zegt dat hij artifacts heeft.

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
weet niet of het hier hoort, maar goed dan verplaatsen ze hem maar.

heb aan iemand een 2 maand oude XFX Geforce 6800 LE verkocht, niet via tweakers, bij mij draaide hij perfect op 16x6 met een 400 Watt voeding (ATX12 V2.0), de koper zegt nu dat hij artifacts krijgt op 16x6, maar niet op 12x6 en wil dus zijn geld terug omdat de kaart niet op 16x6 loopt, maar de kaart loopt perfect bij een vriend van hem, op 16x6.

hij kwam erachter dat hij maar een 250 Watt voeding heeft en heeft een 450 Watt asus voeding gehaald en de kaart blijft artifacts vertonen.

heb hem gevraagd zijn sys-specs te mailen, want als zijn systeem te langzaam is of te heet wordt of wat dan ook, ik niks terug neem.

de kaart liep perfect in mijn oude systeem:

Athon 64 3000+ @ 3200+
Asus A8V DLX
1 GB Kingston Hyper-X
400 Watt ATX V2.0 voeding
in een Lian Li case met 4x 80mm fans

Wat raden jullie me aan, wat kan ik het beste doen ??

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Helaas is Buyers Zone niet bedoeld voor dit soort vragen. Zoals in de Buyers Zone FAQ terug te vinden is, is dit forum uitsluitend bedoeld voor vragen en/of meldingen/opmerkingen over de Pricewatch, ShopSurvey en Vraag & Aanbod zelf, het is dus geen forum waar je terechtkunt met al je vragen ivm problemen met de door je verkochte producten.

Topic gaat dan ook op slot.

Dit topic is gesloten.