Ik heb vanochtend gevraagd of mijn zusje een spindel van 50 dvd's zou willen meenemen van de markt, -R dus. Toen belde ze "Ik sta hier nu en ze hebben Philips dvd's voor 20 euro en merkloze voor 17,50" dus ik nog altijd enigzins wantrouwend ten opzichte van de markt "Als dat het verschil is doe dan maar die van Philips".
Nu zit ik dus met 50 dvd-r's die niet herkend worden. Ik heb het geprobeerd op twee pc's:
een desktop met: NEC DVD_RW ND-1300A brander en nero 7
en een laptop met: Matshita DVD-RAM UJ-830S brander en nero 6
Aan de systemen ligt het niet het zijn beide redelijk recente pc's (>2.4GHz) met WinXP.
Het is niet alleen zo dat nero de dvd's niet herkent, windows herkent ze ook niet (zegt dat er geen dvd in de brander zit)
Is er nog een manier om deze dvd's te redden of is er misschien iets wat ik verkeerd kan doen? Ik heb het getest met een stuk of 8 dvd's dus het is niet toevallig de eerste die ik pak..
Hopelijk heeft iemand nog een idee, alvast bedankt.
Jaap
Nu zit ik dus met 50 dvd-r's die niet herkend worden. Ik heb het geprobeerd op twee pc's:
een desktop met: NEC DVD_RW ND-1300A brander en nero 7
en een laptop met: Matshita DVD-RAM UJ-830S brander en nero 6
Aan de systemen ligt het niet het zijn beide redelijk recente pc's (>2.4GHz) met WinXP.
Het is niet alleen zo dat nero de dvd's niet herkent, windows herkent ze ook niet (zegt dat er geen dvd in de brander zit)
Is er nog een manier om deze dvd's te redden of is er misschien iets wat ik verkeerd kan doen? Ik heb het getest met een stuk of 8 dvd's dus het is niet toevallig de eerste die ik pak..
Hopelijk heeft iemand nog een idee, alvast bedankt.
Jaap