Ik heb sinds 2 weken een ipod nano, maar nu heb ik het volgende probleem. Als ik mijn accu vol oplaad is hij binnen 3 uur leeg. Nu heb ik hem dus terug gebracht naar dixons waar ik hem gekocht had. Daar hebben ze hem dus eergister in beslag genomen en ze gingen hem versturen naar apple. Ik ben dus 3 a 4 weken mijn nanok wijt. Maar nu is mijn vraag dus hoe kan dit, ligt het aan de ipod nano denken jullie? of aan mijn pc? of aan mijn instellingen van de nano.
Instellingen van de nano:
usb poort: 2.0
Software: geupdate naar 1.1 (daarvoor had ik het probleem ook al)
Klok: zichtbaar
speel ik vaak spellen? Nooit
Timer verlichting: 5 seconde (lijkt me dus normaal)
hold: staat altijd aan dus geen plotselinge timer verlichting door scroll wheel.
Hij is ook geen één keer gevallen dus daar kan het ook niet aanliggen. Wat denken jullie is het een software fout dus hij kan gemaakt worden en ik krijg hem terug. Of denken jullie dat ik een nieuwe van apple krijg.
Alvast bedankt voor jullie hulp
Instellingen van de nano:
usb poort: 2.0
Software: geupdate naar 1.1 (daarvoor had ik het probleem ook al)
Klok: zichtbaar
speel ik vaak spellen? Nooit
Timer verlichting: 5 seconde (lijkt me dus normaal)
hold: staat altijd aan dus geen plotselinge timer verlichting door scroll wheel.
Hij is ook geen één keer gevallen dus daar kan het ook niet aanliggen. Wat denken jullie is het een software fout dus hij kan gemaakt worden en ik krijg hem terug. Of denken jullie dat ik een nieuwe van apple krijg.
Alvast bedankt voor jullie hulp