Toon posts:

[MSI] KT3 Ultra 2 - probleem bij opstarten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een irritant probleem met mijn pc/moederbord (KT3 Ultra2)

Eerst start hij gewoon op, maar als ik hem dan afgesloten heb en weer op nieuw opstart, dan
start hij niet meer op en piept hij steeds 3 x lang. Er komt geen beeld. Met de controleer lampjes die erop zitten heb ik gechecked wat er aan de hand is en daar zegt ie dat de memory kapot of verkeerd geinstaleerd zit.

Maar als ik en de stroomkabel er uit haal en er weer in stop, start hij weer gewoon op.

wat ik heb geprobeerd is:

ander geheugen proberen, maar dit hielp niet, zelfde probleem
geheugen in andere pc gestopt, geheugen doet het daar goed
andere videokaart, zelfde probleem
moederbord batterijtje verwisseld met een volle, zelfde probleem

verder zit er nog in:
terratec geluidskaar, simpel netwerkkaartje: allen verwijderd maar zelfde probleem

wat ik niet heb geprobeerd is: andere voeding en hardeschijf

Is er iemand die weet hoe ik dit irritante probleem op kan lossen.

Verwijderd

Alleen monitor, muis en toetsenboord aansluiten en kijken of ie wel gewoon werkt.

Iig geen USB apparatuur.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb aleen ps2 muis en toestenbord aangesloten, en blijft zelfde probleem hebben

• Rhannie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-05 10:35

Rhannie

[DPC] Team Black Bulls

Kijk eens op het moederbord of de condensatoren bol staan of dat ze lekken.

[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]

Verwijderd

Topicstarter
ik heb het probleem gevonden!

ik deed er een andere voeding in, en als ik nu opnieuw opstart doet hij het gewoon.
er zat een oude pentium2 voeding in. Ik weet verder niet waarom deze problemen geeft.