Toon posts:

welke goedkope speakers?

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
yo, ik ga binnenkort op skivakantie en ik zoek een paar goedkope speakers, waar nog een beetje een leuk geluid uitkomt ook. Richtprijs is rond de dertig euro en ze moeten ook niet te groot zijn.

Welke raden jullie me aan/af

• ConZito
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-02 17:10
Eventueel is een iets duidelijkere omschrijving van wat je precies zoekt misschien wel wenselijk :+

Verwijderd

Neem dus aan dat je speakertjes wil voor een discman oid? Als je een stopcontact in de buurt hebt dan kan je een 2.0 pc speaker setje meeslepen.

Verwijderd

Topicstarter
Ja zo eentje die je op je discman (mp3-speler) kunt aansluiten, een 2.0 setje.

• ConZito
Zo'n oplossing heeft een vriend van mij in de vorm van de Creative Traveldock 900, in mijn ogen een erg dure oplossing. Het klinkt eerlijk gezegd nergens naar, maar dat moet je natuurlijk ook niet verwachten, je hebt sowieso geen lage frequenties en het gaat vrij vlot vervormd klinken.

Grote kans dat dat met alles setjes zo is, zou er gewoon een paar uitproberen binnen je budget, zelf zou ik er nooit meer dan 25 euro aan uitgeven, de Traveldock 900 kost geloof ik 100 euro, IMHO een waste of money.

Verwijderd

Topicstarter
nee, ik hoef ook niet zo'n inklapdingetje. Ik wil gewoon twee boxjes, voor een leuk prijsje, waar een leuk geluid uitkomt:Y)

• Ewoutb
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20-06-2024
Ik heb zelf geen ervaring met dergelijke setje, maar een kleine zoektocht door de pricewatch geeft een aantal bruikbare resultaten.

Logitech X-120
Altec Lansing VS 2120 (2.0)
Creative SBS Vivid 60 (2.0)

allemaal 2.0 oplossingen die te vinden zijn in de pricewatch:
http://tweakers.net/price...uery=&Action=&Landfilter=

Antec P180, Antec Phantom 500, A64 X2 3800+@2,5, DFI Ultra-D, 2GB Corsair 4000PT, P120 250gb

• ConZito
Moet je jezelf ook af gaan vragen hoe vaak je het nog gaat gebruiken na je vakantie, hoe intensief je gaat luisteren op vakantie en hoe vaak. Denk dat je dan alsnog die 25 euro max aan moet houden, je hebt als setjes vanaf 5 euro.
Laatst nog een budget pc in elkaar gedraaid voor het zusje van mijn vriendin en daar heb ik de Logitech S100 neergezet @ 9 euro, die zien er opzich nog leuk uit ook, nadeel is dus wel dat je dan ten allen tijden een lichtnet aansluiting nodig hebt :) Het klonk nog aardig ook, iig ik kreeg er niet direct hoofdpijn van :)

• m_a_rnix
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-03-2025
Huppa naar de mediamarkt of de dixons of de dynabyte. Het maakt allemaal geen flaus aus voor dat budget IMO (heb zelf ook zulke speakertjes voor op reis hoor trouwens ;)).

• Ejorne
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-08-2024

Ejorne

Twisted Pairs

Ik gebruik kleine Philips speakertje van 15 euro (weet zo ff niet het type)
Klinkt fantastisch !! maarja, ik luister dan ook alleen naar mijn email notificatie en soms komt er eens een iritant website geluidje voorbij :+

Twist each pair of letters and you'll know at least something of me...

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 16:26:
nee, ik hoef ook niet zo'n inklapdingetje. Ik wil gewoon twee boxjes, voor een leuk prijsje, waar een leuk geluid uitkomt:Y)
Als je het zo simpel stelt, waarom ga je dan zelf niet even langs een willekeurige mediamarkt oid?

Je bent heel erg summier in je informatie, op die manier kun je beter geen topic starten. Het is niet de bedoeling dat wij alles uit je moeten trekken.

Dit topic gaat dicht, succes met de aankoop. :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.