Toon posts:

cpu clock frequency ??

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al even gezocht op cpu clock frequency, maar kan niet echt iets vinden in relatie met me amd athlon 64 4000+

Ik heb vandaag mijn systeem gebouwd, en mijn mobo zegt dat er een athlon 64 4000+ in zit. Prima

Maar de volgende regel bij het opstarten is cpu clock ratio. Dat staat standaard op 200 Mhz. Is dat goed of is dat te laag? Weet eigenlijk niet goed wat het is. Overclocken is niet ten sprake.

Misschien dat iemand me kan helpen

Groet
Ronald

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Nu online

d_star

Maharadja of the Year :-/

Ja das goed;)

Waarschijnlijk had je dit ook al kunnen vinden via Google..en k geloof er ook niks van dat de GoT-search niks heeft opgeleverd...

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Dit staat normaliter in de handleiding van het moederbord uitgelegd :) Mocht je deze op een of andere manier niet in je bezit hebben, dan kun je deze normaliter van de website van de moederbordfabrikant downloaden. Verder is het ook wijs om het Processors-gedeelte van de PMG FAQ rustig te doornemen. Zodoende kun je jezelf al heel wat basiskennis verschaffen, wat hier ook wel van je wordt verwacht eigenlijk ;)

Manual / FAQ, dicht dus.

[ Voor 3% gewijzigd door BalusC op 27-01-2006 15:54 ]

Dit topic is gesloten.