Hoi,
Ongeveer hetzelfde probleem als iemand anders hier, maar toch weer anders.
Thing is: m'n beeld is erg onrustig. Lijkt wel alsof de refreshrate veel te laag is.
Opstelling: PC, met TFT (samsung 912n) + LCD (samsung le26m51b)
Het ligt niet aan een van de beeldschermen, die zijn prima. Het lijkt er namelijk op als ik alleen de tft er op aansluit hij niet flikkert. LCD is ook gewoon in orde.
setup:
Asus p4c800e deluxe
Pentium 4 2,8 ghz HT
2 x 512mb werkgeheugen pc400
Zalman 400 watt voeding
4 hardeschijven
Ati 9800 pro
Dingen die ik geprobeerd heb:
Refreshrate aanpassen natuurlijk, niets
Windows format, niets
Andere videokaart gekocht (nvidia n6600), niets (mediamarkt, dus die gaat wel zometeen weer terug haha)
moederboard instellingen alles uitproberen
Lijkt dus wel alsof me systeem niet een LCD EN een TFT aan kan, maar opzich is het alleen te zien als het een donker beeld is... bij gewoon een film heb je er weinig last van.
Kabels zijn gewoon in orde, want toen ik deze setup nog op m'n laptop had (steeds kabels switchen) was er niets aan de hand.
Help me out please!
Ongeveer hetzelfde probleem als iemand anders hier, maar toch weer anders.
Thing is: m'n beeld is erg onrustig. Lijkt wel alsof de refreshrate veel te laag is.
Opstelling: PC, met TFT (samsung 912n) + LCD (samsung le26m51b)
Het ligt niet aan een van de beeldschermen, die zijn prima. Het lijkt er namelijk op als ik alleen de tft er op aansluit hij niet flikkert. LCD is ook gewoon in orde.
setup:
Asus p4c800e deluxe
Pentium 4 2,8 ghz HT
2 x 512mb werkgeheugen pc400
Zalman 400 watt voeding
4 hardeschijven
Ati 9800 pro
Dingen die ik geprobeerd heb:
Refreshrate aanpassen natuurlijk, niets
Windows format, niets
Andere videokaart gekocht (nvidia n6600), niets (mediamarkt, dus die gaat wel zometeen weer terug haha)
moederboard instellingen alles uitproberen
Lijkt dus wel alsof me systeem niet een LCD EN een TFT aan kan, maar opzich is het alleen te zien als het een donker beeld is... bij gewoon een film heb je er weinig last van.
Kabels zijn gewoon in orde, want toen ik deze setup nog op m'n laptop had (steeds kabels switchen) was er niets aan de hand.
Help me out please!