Lastig te omschrijven probleem, lastige topictitel dus
Maar goed.
In Windows kun je vensters alleen verslepen als je muis op de titelbalk van dat venster staat. Dit betekent dat je dus een vrij kleine sleep-area hebt
Ik heb horen zeggen dat je in bepaalde Linuxen een venster overal kan "vastpakken" om hem te verslepen. Dit wil ik ook graag in Windows, en daar zoek ik dus een tooltje voor
Ik heb op Google gezocht en daarmee TweakWindow gevonden. De site zegt:
(Plus dat het allemaal irritante knopjes op je titelbar zet). Ook vind ik op internet veel tutorials hoe je in Delphi een window maakt dat je overal kan verslepen...ook niet erg relevant dus
Op GoT heb ik niets gevonden.
Mijn vraag is dan ook: weet iemand een (liefst gratis) programma waarmee ik zoiets als dit kan bewerkstelligen?
In Windows kun je vensters alleen verslepen als je muis op de titelbalk van dat venster staat. Dit betekent dat je dus een vrij kleine sleep-area hebt
Ik heb op Google gezocht en daarmee TweakWindow gevonden. De site zegt:
Helaas doet het programma dit simpelweg nietInstall TweakWindow and you will be able move a window applying your mouse anywhere on a window if you simultaneously press the left and the right mouse buttons, hold them down and move your mouse. Now you can quickly move a window and the pointer will remain in its previous position.
Mijn vraag is dan ook: weet iemand een (liefst gratis) programma waarmee ik zoiets als dit kan bewerkstelligen?
leoaq.fm // Jeune Loop