Women, you can't live with 'em..... and you can't live with 'em!
Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
Ik denk dat ze wel ff gaan onderzoeken enzo wat er aan de hand is...
En dan zou er misschien een waarschuwing komen en als het echt heel erg is word je er afgeknikkert.
(triest trouwens Sub7
)
En dan zou er misschien een waarschuwing komen en als het echt heel erg is word je er afgeknikkert.
(triest trouwens Sub7
klopt, sub7 is triest...
ik heb het ook weleens gedaan, maar het is te simpel en best wel zielig...
zeker als je gewoon alle ip ranges afzoekt naar open poorten... erg sneu
ik heb het ook weleens gedaan, maar het is te simpel en best wel zielig...
zeker als je gewoon alle ip ranges afzoekt naar open poorten... erg sneu
Verwijderd
Nee, dat zeggen jullie fout.. 
Mensen die hacken omdat ze het cool vinden zijn sneu. En over crackers begin ik al helemaal niet.
Dit is trouwens echt een schoolvoorbeeld van iemand die meent te kunnen hacken. Een echte scriptkiddie dus!
Hij had toch wel op zn minst een proxy gebruikt als ie een beetje slim was?! Maar goed...
uiteraard kan de ISP kijken aan wie welk IP is uitgegeven op een bepaald tijdstip. Ik verwacht dat je klasgenoot gewoon een waarschuwing gaat krijgen en dat een volgende keer dat ie het doet echt betekent dat ze hem eraf knikkeren.... En gelijk hebben ze!
Mensen die hacken omdat ze het cool vinden zijn sneu. En over crackers begin ik al helemaal niet.
Dit is trouwens echt een schoolvoorbeeld van iemand die meent te kunnen hacken. Een echte scriptkiddie dus!
Hij had toch wel op zn minst een proxy gebruikt als ie een beetje slim was?! Maar goed...
uiteraard kan de ISP kijken aan wie welk IP is uitgegeven op een bepaald tijdstip. Ik verwacht dat je klasgenoot gewoon een waarschuwing gaat krijgen en dat een volgende keer dat ie het doet echt betekent dat ze hem eraf knikkeren.... En gelijk hebben ze!
ik zal het em zeggenOp maandag 22 januari 2001 10:41 schreef MT het volgende:
Nee, dat zeggen jullie fout..
Dit is trouwens echt een schoolvoorbeeld van iemand die meent te kunnen hacken. Een echte scriptkiddie dus!![]()
en over dat scriptkiddie heb je ook helemaal gelijk
Proggies als sub7 worden nog wel eens onderschat, vaak hoor ik van ja maar ik richt toch geen schade aan, maar ze vergeten dat server vaak gewoon op de computer blijft zitten, en dat er zat gasten zijn die er wel misbruik van maken.
Heb laatst zelfs als gezeik gehad met me Sygate, schijnt iemand via mijn computer hebben te lopen fucken op IRC, was plotseling op meerdere IRC server ge k-lined, heb nu goede firewall erop zitten om van dit soort gezeik af te zijn
Heb laatst zelfs als gezeik gehad met me Sygate, schijnt iemand via mijn computer hebben te lopen fucken op IRC, was plotseling op meerdere IRC server ge k-lined, heb nu goede firewall erop zitten om van dit soort gezeik af te zijn
Inbel verbinding of niet, je IP en tijd dat je em gebruikte zijn gewoon gelogd...
Verder is het afhankelijk van wat je provider er mee doet. Het kan leiden tot beeindiging van het abbonement in het ergste geval. Nu zal dit bij 1 keer subseven wel niet gebeuren, maar als ie blijft kloten, en er worden meer mailtjes naar abuse gestuurd dan kan het wel eens exit betekenen. Als dat een kabelmodem is/was dan zit je mooi te balen....
Trouwens... ik stuur bijna nooit een mailtje over dit soort zaken, omdat het me niet zoveel intresseerd... maar ik zie op mijn firewall ook regelmatig Subseven voorbij komen, en als het vaker gebeurd stuur ik ook ff een mailtje naar abuse.
Verder moet me wel van het hart dat subseven wel ontzettend triest is hoor....
Heel erg lame....
Verder is het afhankelijk van wat je provider er mee doet. Het kan leiden tot beeindiging van het abbonement in het ergste geval. Nu zal dit bij 1 keer subseven wel niet gebeuren, maar als ie blijft kloten, en er worden meer mailtjes naar abuse gestuurd dan kan het wel eens exit betekenen. Als dat een kabelmodem is/was dan zit je mooi te balen....
Trouwens... ik stuur bijna nooit een mailtje over dit soort zaken, omdat het me niet zoveel intresseerd... maar ik zie op mijn firewall ook regelmatig Subseven voorbij komen, en als het vaker gebeurd stuur ik ook ff een mailtje naar abuse.
Verder moet me wel van het hart dat subseven wel ontzettend triest is hoor....
"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik
Pagina: 1