Toon posts:

Allure boxen, yamaha RX-V457 receiver. B&W center/surround?

Pagina: 1
Acties:
  • 573 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus twee Allure zuilen van 125W. Aparte Laag, gecombineerde mid/hoog.
De receiver is een Yamaha RX-V457 (als ie binnen is) en wil er een center bij kopen.
Surround speakers later, maar heb al wel een idee.
De subwoofer doe ik nog maar even niet. Houten vloeren (oud huis) en buren worden er dan niet vrolijk van. Doen nu al moeilijk over mijn subwoofer bij de PC.

Anyways, ik zat te denken aan de B&W LCR3 center speaker en daar later de DM303's bij als surround speakers.

Nou ga ik morgen zelf naar Raf/Staffhorst in Utrecht en hoop dat ze die speakers daar dan hebben om te luisteren, maar het is best lang geleden dat ik voor het laatst speakers gekocht heb.
De Allure's heb ik in 1997/1998 ofzo gekocht.

Kan iemand mij nog tips geven over de B&W om bij op te letten tijdens het luisteren?
Ik heb ook naar KEF gekeken, en de iQ1 of iQ3 lijken mij best leuk, maar de center kost dan 250 Euro of meer (aanbeiding bij Raf op het moment). Ik wil nl. wel een 3 speaker center design.

Mochten er nog vragen zijn, stel ze hier.

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-02 21:36

sphere

Debian abuser

Koop een Kef Q10c bij correct voor 149 euro? Ik liep helemaal warm voor de KEFs in dark apple, maar ik heb ze live gezien in de koopjeskelder aldaar, en ik vond de afwerking matig (mat, deed kunstmatig aan). In het zwart vond ik ze wel aardig. Die Q10c was de dikste center uit hun "gewone" reeks, kan je je voor die prijs nauwelijks een bult aan vallen denk ik.

Weet verder niet of dat klankmatig past bij je andere speakers, maar dat is voor film toch minder kritisch dan voor multi-channel audio.

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zaterdag een verkoper gesproken bij Raf/Staffhorst, en dt dat KEF nogal specifiek is met de rest van de speakers.
B&W schenen bijna overal wel bij te passen. Ik ga dan ook voor B&W.

Vanmiddag ga ik luisteren naar de LCR3 en de 600 S3 combinatie.
De 600 S3 is een stuk kleiner dan de 300 series surround speakers, en dat komt mij weer beter uit in de woonkamer.