Toon posts:

[RSS] Van RSS naar Mail

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
OK, onlangs heb ik bij ons een Knowledgebase opgezet en doormiddel van RSS worden onze teamleden up to date gehouden. Daarvoor is dus op die clientpc's wel een reader voor nodig en dat is vaak het probleem. Vermits we normaal gezien alle communicatie via mail doen kijken de meeste mensen niet direct naar de RSS reader om te kijken of er iets nieuws is.

Dus wat is de oplossing: van RSS naar Mail. Ik zoek een programma die RSS feeds kan binnenhalen en ze vervolgens per mail naar een distribution list verzend. Voordeel is dan dat het kb artikel dan binnenkomt als email en dus lezen ze die altijd.

Iemand een idee of zo'n programma bestaat? Er zijn iig wel rss clients die de rssposts meteen in een folder zetten in outlook, dat is niet te bedoeling. Vanaf 1 centraal punt moet de mail verstuurd worden naar een DL.

Verwijderd

Topicstarter
schop

Verwijderd

Topicstarter
schop2

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:06

Zerora

Ik Henk 'm!

Dit misschien:

RSS to Email Software

Gevonden via Google :)

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

Verwijderd

Topicstarter
Site heb ik ook al gezien; een aantal links daarvan zijn perfect. Daarnaast hebben we een aantal programma's die wel werken maar nog ver van het betastadium verwijderd zijn. Is het overigens ook niet mogelijk dmv een soort script dat je om de paar minuten laat draaien?

PS: Het valt me op elke keer als iemand een posting op GoT zet; wordt ie verwezen naar Google? Hebben de admins van dit forum een contract met Google? Het lijkt erop dat jullie voor deze verwijzingen betaald worden.

• compubink
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 12:15

compubink

...====...

Daarmee bedoelen ze dat je misschien zelf wat meer research had kunnen doen, of iig de resultaten van je zoektocht had kunnen vermelden... ;)

Heb je hier al naar gekeken? http://packages.debian.org/unstable/mail/rss2email
Pagina: 1