Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Sebastian
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik ben in het bezit van een orange m500 en vroeg mij af of het mogelijk is om daarmee (via een mengpaneel) muziek op te nemen, wat dan direct omgezet wordt in mp3.

Ik heb al een programma gevonden dat, met in mijn ogen uitstekende geluidskwaliteit, via de interne microfoon gesprekken opneemt en als mp3 op de sd kaart opslaat.

Maar is het dus, middels de usb of koptelefoon ingang, ook mogelijk om muziek op te nemen? En zo ja, hoe doe ik dat?

Ben benieuwd :)

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Zit er geen bluetooth op, dan kun je misschien iets met een bluetooth headset. Al zal de geluidskwaliteit van Bluetooth ws. niet al te best zijn.

Verder lijkt het me niet vreemd dat hetgeen wat jij wilt gewoon niet kan. Het blijft een veredelde telefoon en geen DJ-mix apparaat oid ;)

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:42

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
welk programma gebruik je voor gesprekken opnemen dan :)?

en het lijkt me niet dat die telefoon in hoogwaardige kwaliteit kan opnemen, via een kabel ofzo.. zoiezo is het een mono mic ingang, en heb je dan dus een soort van kabeltje/splittertje nodig die het stereo-koptelefoongeluid en het mono-microfoongeluid splitst in die 2,5mm poort...

Gallery V&A

• Sebastian
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
ik gebruik nu een trial versie van soundexplorer, maar er zijn blijkbaar meer programma's die in redelijk hoge kwaliteit gesprekken op kunnen nemen. Muziek heb ik nog nergens gevonden, maar ik ben ook nog niemand tegengekomen met dezelfde vraag :)

Dat het geen stereo is vind ik niet zo'n probleem. Zou het alleen geweldig vinden om mn setjes in de auto terug te kunnen luisteren, aangezien ik vaak 2 uur onderweg ben ;)
Bovendien zouden die setjes dan prima via stream op mn website aan te bieden zijn denk ik. Hoop ik.
Verder lijkt het me niet vreemd dat hetgeen wat jij wilt gewoon niet kan. Het blijft een veredelde telefoon en geen DJ-mix apparaat oid ;)
Daar ziet het helaas wel naar uit ja :'(

[ Voor 7% gewijzigd door Sebastian op 27-01-2006 14:15 ]