[HTML & Flash] Stop actie in SWF bestand?

Pagina: 1
Acties:

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14-04 14:01
Heren en dames,

Ik heb een SWF bestand aangeleverd gekregen dat ik op een site moet plaatsen, probleem is echter dat de animatie blijft loopen. Het is de bedoeling dat deze na het eind van de animatie stopt.

Aangezien het een SWF bestand is kan ik binnen Flash geen stop actie toevoegen, ik kan de SWF ook niet importeren in Flash omdat ik dan een foutmelding krijg.

Ik ben nu dus aangewezen op HTML om te voorkomen dat deze animatie blijft loopen.
Ik heb al een en ander gezocht (ook hier op GoT) en kon niet echt veel vinden over dit probleem.

Iemand die me een eindje op weg kan helpen?

BVD

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Dat gaat niet lukken met alleen HTML. Je hebt toch echt de source nodig of een niet-beveiligde versie van de SWF.

Wat je overigens wel kan doen, is een lege container in Flash maken, die laadt vervolgens de swf in, waarna je deze kan controleren (en dus kan stoppen). Maar dat werkt volgens mij alleen met keyframe based animaties (weet ik niet zeker).

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-03 16:20

Murphy

(2B||!2B)?

Kan dat niet met <param name="PLAY" value="false"> (en natuurlijk play="false" in de embed)

:?

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-03 10:55

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

BtM909 schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 12:23:

Wat je overigens wel kan doen, is een lege container in Flash maken, die laadt vervolgens de swf in, waarna je deze kan controleren (en dus kan stoppen). Maar dat werkt volgens mij alleen met keyframe based animaties (weet ik niet zeker).
goeje!
dat weet ik wel zeker; dat kan inderdaad en werkt inderdaad alleen met keyframe based animation. Een echt probleem heb je pas als de maker _root gebruikt want dan gaat hij de container animatie aanspreken vanuit de flash.

Overigens is het uitstekend mogelijk om een swf te decompileren naar een fla; maar dit mag alleen als je de rechten van de sfw bezit.

Stoer; Marduq

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Een echt probleem heb je pas als de maker _root gebruikt want dan gaat hij de container animatie aanspreken vanuit de flash.
Is dat ook het geval als je op een ander _level je swf laadt?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Murphy

Murphy

(2B||!2B)?

Daar hebben ze _lockroot voor uitgevonden jongens!

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-03 10:55

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

ja ook als je het op een ander level aanroept (vandaar ook "_root", alsin: stam, wortel 'het hoogste') en ja maar de lockroot moet in de contained swf aangeroepen worden.
offtopic:
toch?
:P

Stoer; Marduq

• supergert
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
flash player attributes, kijk eens naar het LOOP attribuut

ZX81 > C64 > Amiga > BeBox > PowerMac > pc-klonen...

• Murphy

Murphy

(2B||!2B)?

XangadiX schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 22:17:
ja ook als je het op een ander level aanroept (vandaar ook "_root", alsin: stam, wortel 'het hoogste') en ja maar de lockroot moet in de contained swf aangeroepen worden.
offtopic:
toch?
:P
Nope, kan ook van buitenaf: InGeladenMovie._lockroot = true
Pagina: 1