Toon posts:

PC gaat niet meer aan

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo tweakers

Ik heb sinds kort een XFX GeForce 6800 GS 256MB AGP aangeschaft en deze vervangen met mijn oude GeForce 5900 kaart. Alles werkt prima, zelfs de tweaker handleidingen gevolgd voor unlocken e.d. ook met succes.

Nu heb ik een al 3x het probleem dat mijn pc gewoon helemaal niet meer opstart, helemaal niks het lijkt alsof er geen stroom op zit (wat dus wel het geval is).
Ik krijg de pc wel weer aan de praat wanneer ik de stekkers van de HD's, CD/DVD's en videokaart weer in en uit doe.

Ik vermoed dat mijn voeding het niet (meer) trekt, of zou het wat anders kunnen zijn?
Als iemand me zou kunnen helpen graag.

Btw mijn systeem specs:

Random pc dump behuizing
Merkloze 350w voeding met 3 fans
Asus P4P800 Moederbord
Intel P4 S478 3.0 GHz
2x 512 DDR PC3200 400MHz Geheugen
Maxtor 200 GB(SATA) en 160 GB HD's(ATA)
XFX GeForce 6800 GS 256MB AGP
Philips DVD brander x2 (1 daarvan leest alleen nog :P )
Creative Audigy 2 ZS

Verwijderd

zet je ouwe videokaart er eens weer in en probeer het dan eens, dan zie je het zo als het je voeding is

Verwijderd

Topicstarter
Ga ik proberen, alleen dit probleem heb ik nooit gehad toen mijn oude videokaart er nog in zat.

Verwijderd

misschien zit er iets los/niet goed vast?

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2006 12:39 . Reden: toevoeging ]

Verwijderd

Ik denk dat je voeding het niet trekt. Het is een redelijk zware videokaart en je hebt er nog al veel andere dingen aan hangen....

• Roko
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 10:23:
Ga ik proberen, alleen dit probleem heb ik nooit gehad toen mijn oude videokaart er nog in zat.
Dus waarschijnlijk trekt je nieuwe video-kaart net iets te veel stroom waardoor de boel uitvalt. Mischien was het unlocken toch niet zo'n succes ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Roko op 27-01-2006 12:46 ]

Verwijderd

Topicstarter
Roko schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 12:45:
[...]

Dus waarschijnlijk trekt je nieuwe video-kaart net iets te veel stroom waardoor de boel uitvalt. Mischien was het unlocken toch niet zo'n succes ;)
Haha daar zeg je me wat, het was een semi-succes :P
Verwijderd schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 12:39:
misschien zit er iets los/niet goed vast?
Daar heb ik het goed naar gekeken, kan dus niet het geval zijn :/
Verwijderd schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 12:44:

Ik denk dat ik ergens even een andere (sterkere met merk) voeding moet zoeken/lenen om ff te testen.
Ik denk dat je voeding het niet trekt. Het is een redelijk zware videokaart en je hebt er nog al veel andere dingen aan hangen....
Ik denk dat ik ergens even een andere (sterkere met merk) voeding moet zoeken/lenen om ff te testen.

Thanks in ieder geval mensen
Pagina: 1