Ik heb paar maanden deze kaart, mijn zwager heeft een iets minder model maar op het oog lijkt deze veel beter te lopen tijdens unreal tournament, ik heb vandaag nog wat getest met opengl modus maar kan nog steeds niet tevreden zijn, probleem is vooral tijdens bepaalde maps zoals Liandri en Stalwart dat het beeld gaat schokken, framerate geeft geen problemen aan maar het spelen gaat zeer lastig, ik heb vandaag ook maar eens de Nvidia drivers geinstalleerd maar dat biedt ook niet echt uitkomst, me overige hardware is een PII 400 met 196 MB geheugen en Asus P2F mainboard, weet iemand misschien hoe ik dit probleem kan oplossen?
Misschien is dan toch je CPU de bottleneck. Wat voor hardware heeft die zwager van je dan?
Misschien heeft ie een voodoo3 oid? Dan is het logisch dat Ut lekkerder loopt, omdat UT geoptimaliseerd is voor Voodoo kaarten met glide.
Hij heeft wel een iets snellere CPU, namelijk een PIII 600, en een iets oudere geforce, maar vreemde is dat met mijn oude voodoo II 12 MB liandri en stalwart wel vloeiend lopen.
Iets sneller? Een PII400 en een PIII600 vind ik een best groot verschil hoor. Als hij dan toevallig ook nog een Geforce heeft met DDR ram dan kan het best zijn dat ie een stuk sneller is dan jouw MX
Verwijderd
heb ik ook eens gehad met mijn config ( zie sig. ) Nou dat mag toch niet stotteren. Maar probeer eens UT opnieuw te instaleren ( Wel ff de maps back-uppen he ). En toen deed ie het weer als een speer bij mij.
Greetz
Greetz
Verwijderd
Sjors ik heb dezelfde kaart en zelfde probs...
FPS drop down to 13 enzo
realy sucky
probeer eens te runnen in d3d / 16bit / 800x640 dan loopt redelijk bij mij (DUH moet ook makkelijk kunnen) en dan later hoger zetten naar 1024x768 en probeer ook eens in console / preferences wat dingen te verzetten....
Ben Psychosis mocht je het niet weten hier
Je hebt me icq dus mischien dat ik iets kan helpen.
FPS drop down to 13 enzo
realy sucky
probeer eens te runnen in d3d / 16bit / 800x640 dan loopt redelijk bij mij (DUH moet ook makkelijk kunnen) en dan later hoger zetten naar 1024x768 en probeer ook eens in console / preferences wat dingen te verzetten....
Ben Psychosis mocht je het niet weten hier
Je hebt me icq dus mischien dat ik iets kan helpen.
Pagina: 1