ADSL Alles werkt, geen dataverkeer !

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08-2025
Hier gaat een heel lang verhaal vooraf die ik jullie wil besparen ( testen van ongeveer alles wat er mogelijk is om adsl aan de gang te helpen ).

Met de bijgeleverde speedtouch 546 geeft hij op het eind van de kpn setup "alles werkt, maar geen dataverkeer aan".

Nu heeft Het Net een ticket doorgegeven naar kpn, waarop Kpn vanmorgen tegen mij zei dat het te maken heeft met een gebruikersnaam en/of wachtwoord.

Maar het wachtwoord is al wel eens veranderd door het net om te kijken of dat het probleem was.

En als het gebruikersnaam of wachtwoord fout is geeft ie dat toch ook aan in setup van kpn ?

Alvast Bedankt!

Verwijderd

Als het te maken heeft met user/pass, dan zou het testaccount van kpn moeten werken, en dan had er nooit een ticket naar kpn gestuurd moeten worden.
voor het geval dat dat testaccount niet geprobeerd is, probeer (in de webinterface) een de user kpn@adsltest en pass kpn. daarmee hoort www.kpn.com te werken.

• shakespeare
die is al een keer geprobeerd en werkt niet.

Maar die kerel van Het Net had een ticket doorgestuurd met de melding dat de lijn niet goed was.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
shakespeare schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 10:06:
die is al een keer geprobeerd en werkt niet.

Maar die kerel van Het Net had een ticket doorgestuurd met de melding dat de lijn niet goed was.
Je spreekt jezelf wel erg tegen. In de startpost meld je dat er is gemeld dat user/passw niet goed is en nu is plots de lijn niet goed. :?

Als het de lijn is: bel KPN en vraag hen wat nu de bedoeling is.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• shakespeare
ik spreek me eigen niet tegen, ik volg alleen op wat kpn & hetnet zegt.

• KatirZan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-02 15:25

KatirZan

Wandelende orgaanzak

lijkt me vreemd dat de lijn niet goed is...aangezien je wel inlogged...

eerder een account probleem/account settings @ KPN kant...

Wabbawabbawabbawabba

Verwijderd

shakespeare schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 10:06:
die is al een keer geprobeerd en werkt niet..
Als die niet werkt, is het inderdaad geen probleem bij hetnet, maar bij kpn, of bij jezelf, maar dat laatste wordt al weer tegengesproken door
zou dus, zoals al gezegd, bij kpn moeten liggen. En zelfs al zou het een user/pass probleem zijn, dan speelt dat probleem blijkbaar ook in geval van testaccount, dus is het nog steeds voor kpn.

• shakespeare
als ik nou een monteur bestel, en zeg gewoon dat ik niks ga betalen aangezien het internet nooit heeft gewerkt.

Als hij dan komt leg ik mijn laptop klaar, en mag hij lekker aan de gang dan komt hij er zelf achter.

Dit is het enige wat ik nog kan doen, ik heb al zovaak gebeld die mensen daar zijn hopeloos om verder mee te komen.

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Er bestaat al een vrij identiek topic van je:

Meest vreemde xDSL probleem allertijden !

[ Voor 56% gewijzigd door Eggy op 27-01-2006 11:08 ]

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.